کد خبر : 1983308 | 08 آذر 1402 ساعت 10:22 | 10.3K بازدید | 6 دیدگاه

سالی که صعود کردیم پانزدهم را هم تجربه کردیم

رضاییان: قرار نیست روانخواه را تغییر بدهیم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی می‌گوید از ابتدا هم بحثی برای تغییر سرمربی در این تیم وجود نداشته است.

رضاییان: قرار نیست روانخواه را تغییر بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم بعد از چند شکست متوالی حواشی زیادی را تجربه کرد؛ تیم مطرح لیگ یک اما در نهایت روز گذشته در خانه خوشه طلایی را شکست داد تا شایعات پیرامون نیمکت این تیم و برکناری امیدرضا روانخواه از سرمربیگری جمی‌ها از بین برود.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی که در روزهای سخت روانخواه را مورد حمایت خود قرار داده بود، در این خصوص گفت: انتظارات از تیم پارس جنوبی بالا است؛ برنامه‌ریزی که اول فصل داشتیم این بود که به لیگ برتر صعود کنیم. می‌خواستیم با قاطعیت لیگ را شروع کنیم و پشتیبانی‌ها نیز برای همین مسئله صورت گرفت. از تلاش‌های همکارانم، اعضای هیئت مدیره باشگاه و همچنین در راس کار آقای سخاوت اسدی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی تشکر می‌کنم که تمام دغدغه‌های تیم را از اول فصل رفع کردند. با همه این مسائل اما در چند هفته آنطور که ما دوست داشتیم چرخ برای ما نچرخید و من بابت نتایجی که تیم در هفته‌های گذشته کسب کرد، از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

1870013

او ادامه داد: صعود به لیگ برتر دغدغه‌ای برای هواداران خوب ما شده است. تمام اعضای تیم، مجموعه مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان از روز اول دغدغه صعود داشته و دارند، اما گاهی اوقات نتایج در فوتبال آنطور که فکر می‌کنید نمی‌شود. با این حال ما همچنان امیدوار هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم؛ امیدواریم که روز آخر آن اتفاق خوب برای این تیم بیفتد. چه بسا در سال 95 که تیم به لیگ برتر صعود کرد، گاها رتبه‌های چهاردهم و پانزدهم جدول را دید و چند شکست متوالی را هم تجربه کرد اما در انتها به لیگ برتر صعود کرد. ما امیدواریم امسال هم با تلاش بیشتر بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

رضاییان درباره شایعاتی که پیرامون قطع همکاری با امیدرضا روانخواه سرمربی این تیم بود، تاکید کرد: تیمی که می‌بازد مشکلات و چالش‌ها و حواشی به سراغش می‌رود. در ابتدای فصل همین تیم با همین بازیکنان و کادرفنی تیم‌های اول و دوم جدول را چه بسا ده نفره هم شکست داد. این نشان می‌دهد تیم ما پتانسیل خوبی دارد. از ابتدا هم برنامه‌ای برای تغییر کادرفنی نداشتیم؛ ما فقط آقای روانخواه را دعوت کردیم و به ایشان انگیزه دادیم و خواستیم با تلاش بیشتر کارش را انجام بدهد تا تیم جمع شود و به سوی روزهای خوب پیش برود.

دیدگاه‌ها