کد خبر : 1983312 | 08 آذر 1402 ساعت 10:25 | 7.7K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای عجیب انریکه: حق ما بود ببریم!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که تیمش شایستگی پیروزی برابر نیوکسل را داشته است.

ادعای عجیب انریکه: حق ما بود ببریم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان نیوکسل بود و در نهایت به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. 

آنها در آستانه شکستی تلخ در این بازی قرار داشتند اما داور این دیدار در وقت‌های تلف شده یک پنالتی بحث برانگیز به سود این تیم اعلام کرد و کیلیان امباپه با گل کردن این توپ در دقیقه 98 توانست یک امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 

انریکه پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما تا لحظه‌ای که سوت پایان بازی به صدا درآمد، شخصیت بزرگ این تیم را نشان دادیم. توانستیم عملکردی خوب در رقابت با حریف داشته باشیم. حق ما بود که برنده شویم. ما تیم برتر زمین بودیم اما این نتیجه نشان نمی‌دهد که تا چه حد خوب بودیم. فوتبال همین است. 

1945109

از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم. زمانی که به شکلی غیرمنصفانه در حال باختن هستید، ممکن است ناراحت و ناامید شوید اما آنها تا لحظه آخر تلاش کردند. از رفتار آنها بسیار راضی هستم. ما شانس‌های زیادی خلق کردیم اما توپ دوست نداشت وارد دروازه شود و این برای ما سخت بود. 

این شرایطی است که در دیدار برابر تیم‌هایی مانند نیوکسل که با تمام وجود دفاع می‌کنند پیش می‌آید. آنها می‌توانستند روی ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شوند. مهم‌ترین اتفاق این است که حالا سرنوشت ما برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان در دست خودمان است و این هدفی بود که از ابتدا در این دیدار داشتیم.»

دیدگاه‌ها