کد خبر : 1983321 | 08 آذر 1402 ساعت 11:19 | 20.1K بازدید | 18 دیدگاه

مود غیرمنتظره گلر عراقی‌ها در آزادی (عکس)

محمد حامد، سنگربان تیم نیروی هوایی عراق در نیمه دوم مصاف با سپاهان روز بسیار آرامی را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت.

مود غیرمنتظره گلر عراقی‌ها در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، قابل پیش بینی نبود که سپاهان در نیمه دوم مصاف با نیروی هوایی عراق اینقدر دست و پا بسته فقط به دنبال دفاع کردن از تک گل خود در دقیقه 4 مسابقه باشد. با این حال اتفاقات مسابقه به سمتی رفت که بازیکنان سپاهان چاره‌ای جز دفاع کردن نداشته باشند.

سپاهان بازی را طوفانی آغاز کرد و تا دقیقه 15 علاوه بر اینکه یک گل زد، چندین موقعیت بسیار خطرناک هم به ویژه از سمت راست روی دروازه محمد حامد طرح‌ریزی کرد، اما در ادامه بازی درگیرانه و پایاپای دنبال شد تا به دقیقه 43 رسیدیم که حسین‌نژاد با یک تکل خطرناک از زمین مسابقه اخراج شد.

1960087

سپاهان در نیمه دوم با اندیشه حفظ نتیجه وارد زمین شده بود. اما شاید خود بازیکنان سپاهان هم تصور نمی‌کردند، تنها حضورشان روی دروازه نماینده عراق به یکی دو ارسال رامین رضائیان ختم شود و هیچ شوتی در چارچوب نداشته باشند.

این وضعیت باعث شد تا حامد محمد که در عراق هم روز بسیار سختی را مقابل بازیکنان سپاهان پشت سر گذاشته بود، در نیمه دوم روز بسیار آرامی را تجربه کند و در تمام دقایق بازی بدون اینکه به دردسر بیفتد، در حال دعا و بیقراری برای گلزنی هم تیمی‌هایش بود که البته میسر نشد.

عکس از وحید مومن‌زاده

دیدگاه‌ها