کد خبر : 1983331 | 08 آذر 1402 ساعت 12:06 | 24.1K بازدید | 16 دیدگاه

انتقاد را از خودم شروع می‌کنم

امباپه: واقعا متاسفم، نیوکسل مگه چیکار کرد!

کیلیان امباپه اعتراف کرد که پی اس جی برابر نیوکسل موثر کار نکرد و در یک بازی لیگ قهرمانان برابر تیمی که بیشتر دفاع می‌کرد، نباید این همه موقعیت گلزنی را از دست می‌دادند.

امباپه: واقعا متاسفم، نیوکسل مگه چیکار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته در یک بازی حساس برابر نیوکسل نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست یابد. پاریسی‌ها تا دقیقه 98 با یک گل عقب بودند و پس از اعلام یک پنالتی مشکوک و جنجالی توسط کیلیان امباپه به گل تساوی رسیدند.

میزبان که بازی رفت را 4-1 باخته بود، باید این بازی را می‌برد تا صعودش را تا حد زیادی قطعی کند اما در نهایت به یک امتیاز رضایت داد. اگر گل تساوی نبود، پی اس جی برای صعود کارش بسیار دشوار می‌شد و با این مساوی هم در بازی پایانی برابر دورتموند باید برنده شود.

1960097

امباپه در مورد بازی گفت: «این نتیجه ناامیدکننده بود. در یک بازی لیگ قهرمانان نباید این همه موقعیت از دست بدهیم. فکر نمی‌کنم مشکل ما ساختار و سازماندهی تیمی باشد و این مشکل ما بازیکنان است. از خودم شروع می‌کنم که شانس‌های زیادی را از دست دادم. ما باید در خط حمله موثرتر باشیم و موقعیت‌ها را گل کنیم.»

1959217

ستاره فرانسوی ادامه داد: «هر کسی چشم دارد، دید که ما تیم برتر میدان بودیم و روی بازی تسلط داشتیم. نیوکسل موقعیت گلزنی خاصی نداشت. باید بازی را بهتر مدیریت می‌کردیم و زودتر به گل می‌رسیدیم. در یک بازی لیگ قهرمانان این همه موقعیت سوزی باعث تاسف است. باید کار نیوکسل را زودتر تمام می‌کردیم. نباید تسلیم شد چون یک بازی دیگر باقی مانده و هدف ما پیروزی در آن و صعود به عنوان صدرنشین است.»

دیدگاه‌ها