کد خبر : 1983351 | 08 آذر 1402 ساعت 12:50 | 56.5K بازدید | 76 دیدگاه

برادر گارناچو و واکنش تند به ادعا علیه مسی!

جنجال‌هایی که پس از شادی گل آلخاندرو گارناچو بین او و لیونل مسی رخ داد، همچنان ادامه دارد.

برادر گارناچو و واکنش تند به ادعا علیه مسی!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو در جریان پیروزی 3-0 منچستریونایتد مقابل اورتون در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس گلی خیره‌کننده به ثمر رساند. اولین گل گارناچو برای یونایتد در این دیدار با یک ضربه قیچی فوق‌العاده به ثمر رسید و این بازیکن به سمت پرچم کرنر رفت و به سبک کریستیانو رونالدو، اسطوره باشگاهش شادی کرد.

پس از این گل شگفت‌انگیز، فردیناند در گفتگویی تایید کرد که گارناچو به او اطلاع داده است که مسی به دلیل علاقه شدید او به رونالدو، وی را در اینستاگرام آنفالو کرده است، در حالی که او سابقه بازی در تیم ملی آرژانتین در کنار مسی را دارد.

1960130

اما برادر آلخاندرو گارناچو، روبرت، تصمیم گرفت به این موضوع پاسخ دهد. او با انتشار توییتی صحبت‌های فردیناند را تکذیب کرد و اشاره کرد که این مسائل باعث ایجاد نفرت می‌شود.

روبرت گفت: مسی قبلا هرگز برادرم را فالو نکرده بود. این اظهارات دروغ است. از دروغ پردازی دست بردارید. این چیزها باعث نفرت پراکنی می‌شود. ا کنید.برادرم عاشق رونالدو و مسی است اما شما دوست دارید رقابت ایجاد کنید و جنجال به پا کنید.

فردیناند نیز به توییت برادر الخاندرو پاسخ داد و ضمن عذرخواهی بابت این حواشی نوشت: بچه‌ها، این یک شوخی بود. آرام باشید.

گارناچو به دلیل توانایی‌های شگفت‌انگیزی که با وجود سن کمش در 19 سالگی دارد، یکی از مهم‌ترین استعدادهای حال حاضر لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها