کد خبر : 1983352 | 08 آذر 1402 ساعت 12:50 | 35.4K بازدید | 20 دیدگاه

به این استعداد اعتماد کن آقای ترزیچ

دورتموند بلینگام دارد ولی قدرش را نمی‌داند!

در آلمان معتقدند ادین ترزیچ، مربی دورتموند، باید به جیمی باینو گیتنز، پدیده 19 ساله انگلیسی، بیشتر اعتماد کند. ستاره‌ای که دیشب در سن سیرو درخشید.

دورتموند بلینگام دارد ولی قدرش را نمی‌داند!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بوندسلیگا شرایط خوبی ندارد و با 10 امتیاز اختلاف نسبت به لورکوزن در رده چهارم قرار دارد اما درست در روزهایی که این تیم و مربی‌اش ادین ترزیچ زیر فشار تند انتقادات رسانه‌ها قرار دارند، توانستند با برتری به یادماندنی 1-3 مقابل میلان در سن سیرو، مجوز حضور در دور بعد لیگ قهرمانان را به دست بیاورند و با یک تساوی برابر پی اس جی صدرنشینی خود را نیز قطعی خواهند کرد.

1960131

در این بازی یکی از ستاره‌های دورتموند بازیکن 19 ساله انگلیسی، جیمی باینو گیتنز، بود. استعداد جوان در این بازی کار را از ابتدا شروع کرد و در شرایطی که کار با تساوی 1-1 دنبال می‌شد توانست در دقیقه 59 گل دوم را بزند. 

1960132

در گزارش نشریه بیلد در مورد بازی، این سوال انتقادی از ترزیچ مطرح شده که چرا از این پدیده انگلیسی با تکنیک جادویی‌اش، بیشتر در ترکیب تیمش استفاده نمی‌‍کند؟ گیتنز در مجموع 10 بازی در همه رقابت‌ها انجام داده و در 370 دقیقه حضورش در میدان توانسته دو گل بزند (یکی در بوندسلیگا و دیگری در لیگ قهرمانان) و دو پاس گل نیز بدهد. 

در آلمان معتقدند این مهاجم آینده‌دار باید بیش از اینها به میدان برود و چه بسا هر هفته در ترکیب ثابت نیز قرار بگیرد. او می‌تواند جود بلینگام جدید دورتموند باشد، اما اگر ترزیچ بگذارد.

دیدگاه‌ها