کد خبر : 1983360 | 08 آذر 1402 ساعت 13:12 | 23.2K بازدید | 27 دیدگاه

حال مدافع روی فرم سپاهان گرفته شد (عکس)

هادی محمدی یکی از خوب‌های سپاهان در مصاف با نیروی هوایی بود.

حال مدافع روی فرم سپاهان گرفته شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، وقتی داور قطری مسابقه کارت قرمز مستقیم را مقابل چشمان هادی محمدی قرار داد، او ماتش برده بود و باور نمی‌کرد. محمدی در این لحظه در حالی که هنوز نتوانسته بود خودش را جمع و جور کند، به هم تیمی‌هایش می‌گفت: «من اصلا بهش نخوردم.» 

کمی قبل‌تر یک درگیری میان بازیکنان سپاهان و نیروی هوایی که برای حمایت از فرشاد احمدزاده به زمین حریف رفته بودند، شکل گرفت. شهریار در متن این درگیری قرار داشت و در ادامه برخی بازیکنان دیگر نظیر زکی‌پور و محمدی هم به ماجرا اضافه شدند، اما وقتی غائله خوابید، این هادی محمدی بود که از زمین اخراج شد.

پیش از اخراج محمدی در دقیقه 90 او یکی از ستاره‌های سپاهان بود و توانسته بود اعتماد مورایس را برای قرار گرفتن به عنوان زوج دانشگر جلوتر از سیاوش یزدانی جلب کند. او مقابل نیروی هوایی روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و بارها در دوئل‌های هوایی مقابل مهاجمین این تیم به برتری رسید.

با تمام این‌ها این مدافع با حال و روز بدی زمین مسابقه را ترک کرد و حالا یکی از نگرانی‌هایش در روزهای آینده غیبت در مصاف سرنوشت‌ساز برابر الاتحاد و نبودن جانشین برای سیاوش یزدانی و محمد دانشگر است که باید 90 دقیقه پرفشار را در عربستان مقابل مهاجمین زهردار این تیم تجربه کنند.

1960146

دیدگاه‌ها