کد خبر : 1983376 | 08 آذر 1402 ساعت 14:22 | 181K بازدید | 67 دیدگاه

پاریس چطور صعود می‌کند؟

چه گروه مرگی شد: PSG در چند قدمی فاجعه!

پی اس جی شانس اول صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان بود اما این تیم حالا ممکن است در روز پایانی از صعود باز بماند که فاجعه‌ای برای پاریسی‌ها خواهد بود.

چه گروه مرگی شد: PSG در چند قدمی فاجعه!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان انجام شد، گروهی F با حضور میلان، دورتموند، نیوکسل و پی اس جی به عنوان گروه مرگ معرفی شد و البته که این چهار تیم هیچکس را ناامید نکردند. 

1960174

سرنوشت صعود سه تیم به هفته پایانی کشیده شده و فقط دورتموند از حالا در یک هشتم نهایی است. بازی‌ها نزدیک بوده و نتایج عجیبی نیز در این گروه به دست آمده است.

بسیاری پی اس جی را شانس اول صعود می‌دانستند ولی بعد از تساوی جنجالی دیشب مقابل نیوکسل به لطف پنالتی مشکوک دقیقه 98 کیلیان امباپه، تیم تحت هدایت انریکه همچنان ممکن است در روز پایانی از صعود باز بماند.

انریکه در پایان بازی معتقد بود حق تیمش پیروزی و قطعی کردن صعود بود: «ما تا لحظه‌ای که سوت پایان بازی به صدا درآمد، شخصیت بزرگ این تیم را نشان دادیم. توانستیم عملکردی خوب در رقابت با حریف داشته باشیم. حق ما بود که برنده شویم. ما تیم برتر زمین بودیم اما این نتیجه نشان نمی‌دهد که تا چه حد خوب بودیم. فوتبال همین است.»

1958251

امباپه هم تاکید کرد که فقط برای برد و صدرنشینی راهی دورتموند خواهند شد: «هر کسی چشم دارد، دید که ما تیم برتر میدان بودیم و روی بازی تسلط داشتیم. نیوکسل موقعیت گلزنی خاصی نداشت. باید بازی را بهتر مدیریت می‌کردیم و زودتر به گل می‌رسیدیم. در یک بازی لیگ قهرمانان این همه موقعیت سوزی باعث تاسف است. باید کار نیوکسل را زودتر تمام می‌کردیم. نباید تسلیم شد چون یک بازی دیگر باقی مانده و هدف ما پیروزی در آن و صعود به عنوان صدرنشین است.»

احتمالا صعود

در این گروه دورتموند با 10 امتیاز اول است و با یک تساوی نیز صدرنشین به دور بعد می‌رود. این تیم اگر در بازی پایانی برابر پی اس جی ببازد نیز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد می‌شود.

1960132

پی اس جی به عنوان تیم دوم با هفت امتیاز، باید در روز پایانی دورتموند را ببرد تا صدرنشین بالا برود. با نتیجه مساوی و در صورت پیروزی نیوکسل برابر میلان، پاریس از صعود باز خواهد ماند چون در بازی‌های رودرو، نیوکسل بهتر نتیجه گرفته است.

1960168

نیوکسل تیم سوم جدول با پنج امتیاز است و اگر برابر میلان برنده شود و پی اس جی نتواند دورتموند را ببرد، راهی دور بعد خواهد شد.

میلان نیز پنج امتیازی است ولی برای صعود باید در زمین نیوکسل برنده شود و پی اس جی هم به دورتموند ببازد.

دیدگاه‌ها