کد خبر : 1983393 | 09 آذر 1402 ساعت 03:00 | 15.9K بازدید | 5 دیدگاه

تضاد تازه بعد از صعود در لیگ قهرمانان؛

ذوق زدگی عجیب ژاوی و نگرانی‌های ستاره‌های بارسا

بارسلونا با پیروزی مقابل پورتو راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد؛ اتفاقی که بعد از حذف در همین مرحله طی دو فصل گذشته ژاوی را غرق خوشحالی کرد.

ذوق زدگی عجیب ژاوی و نگرانی‌های ستاره‌های بارسا

به گزارش ورزش سه، ژاوی هرناندز با وجود اینکه در جریان بازی با پورتو چهره‌ای سرد و خشک داشت و ری اکشن‌های خاصی هم به اتفاقات درون زمین نشان نمی‌داد اما در نشست خبری بعد از بازی فوق العاده خوشحال بود و این خوشحالی‌اش را هم نشان داد.

ژاوی گفت به خاطر صعود و پیشرفتی که تیمش در این بازی داشته بسیار خوشحال است و نمی‌داند چطور خوشحالی‌اش را نشان دهد. این اتفاق در حالی رخ داد که ستاره‌های بارسا مثل ژول کنده و ژوائو فلیکس در مصاحبه‌های خود بعد از بازی نسبت به شرایط فنی تیم نگرانی‌هایی مطرح کردند.

هر چند ژاوی در این بازی بیشتر روی نمایش نیمه دوم تیمش که بارسا بهتر از حریف کار کرد تاکید داشت اما هم کنده هم فلیکس به مسائلی اشاره کردند که نشان دهنده نگرانی‌های آنها از شرایط فنی موجود است. نگرانی‌هایی که حتی بعد از صعود به مرحله یک هشتم نهایی و نمایش هیجان انگیز نیمه دوم این تیم مقابل پورتو مرتفع نشده است.

بعد از بازی پورتو، ژول کنده به این نکته معترف شد که اخیرا در چند بازی کیفیت بالایی ارائه نداده که البته این می‌تواند شامل نیمه اول بازی با پورتو هم باشد. همچنین ژوائو فلیکس هم به این نکته اشاره کرد که بارسا نباید تحت شرایطی قرار بگیرد که دنبال بازگشت به بازی باشد چرا که ممکن است در برخی مسابقات نتوان به بازی برگشت و گل خورده را جبران کرد.

بارسا مقابل پورتو در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرد اما باز هم یک پیروزی خفیف و نزدیک به دست آورد چرا که موقعیت‌های زیادی از دست داد. در نقطه مقابل شرایط به گونه‌ای بود که ایناکی پنیا دروازه‌بان بارسا هم چند بار مجبور به واکنش شد و شاید اگر پورتو خوش شانس بود می‌توانست این بازی را به تساوی بکشاند.

دیدگاه‌ها