کد خبر : 1983394 | 09 آذر 1402 ساعت 02:45 | 30.9K بازدید | 5 دیدگاه

رقیب امباپه در فرانسه پیدا شد (عکس)

فرانسه در حالی به فینال جام جهانی نوجوانان رسید که نقش یک بازیکن کلیدی‌تر از همه بود.

رقیب امباپه در فرانسه پیدا شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان فرانسه در مسابقه نیمه نهایی جام جهانی زیر 17 سال با نتیجه یک بر صفر در نیمه اول شکست خورد و در انتظار باخت غیرمنتظره‌ای مقابل تیم مالی قرار داشت، اما در نیمه دوم سرنوشت خروس‌ها را اسماعیل بونب تغییر داد و کاری کرد تا کامبک مهمی برای رسیدن به بازی پایانی داشته باشند.

اسماعیل بونب که در مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان دو پاس گل در دو مسابقه مقابل بورکینافاسو و کره جنوبی داده بود، در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی برابر ازبکستان هم تک گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا از سد تیم سرسخت آسیایی عبور کنند و به جمع چهار تیم برتر برسند ولی او در نیمه نهایی نیز درخشان کار کرد.

1960195

این هافبک 17 ساله‌ی باشگاه والنسین فرانسه که پس از درخشش در جام جهانی نوجوانان نیز مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا هم قرار گرفته، در دیدار نیمه نهایی مقابل مالی یک پاس گل با ارسال تماشایی خود انجام داد و در ادامه هم گل برتری را زد تا نقش اصلی در صعودشان را داشته باشد.

اسماعیل بونب که مثل کیلیان امباپه شماره 10 فرانسه را بر تن می‌کند، با دو گل و دو پاس گل در جام جهانی نوجوانان حالا به دنبال تجربه قهرمانی همراه تیمش در این رقابت‌ها است تا بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها