کد خبر : 1983421 | 09 آذر 1402 ساعت 03:30 | 29K بازدید | 13 دیدگاه

تا شهاب رقیب نداشته باشد، شرایط همین است؛

انتقاد تند مهاجم تیم پروین از مهاجمان یحیی

پایان رافت می‌گوید باشگاه پرسپولیس باید به هر قیمتی مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر را حفظ می‌کرد.

انتقاد تند مهاجم تیم پروین از مهاجمان یحیی

به گزارش ورزش سه، در تابستان گذشته، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی از پرسپولیس جدا شدند و شهاب زاهدی و نبیل باهویی به عنوان جایگزین این دو بازیکن به جمع سرخ‌ها پیوستند. با این حال پرسپولیس همچنان در خط حمله خود دچار مشکل است و مهاجمان این تیم اغلب در گلزنی ناکام هستند.

پایان رافت، مهاجم سابق پرسپولیس، درباره ضعف این تیم در خط حمله گفت: آن زمان که ما بازی می‌کردیم، ۶-۷ بازیکن در خط حمله بودیم که یکی از یکی بهتر بودند و شاید من در بین آنها ضعیف‌ترین بودم اما در حال حاضر شرایط متفاوت است. چرا ما که عیسی و عبدی را داشتیم، آنها را حفظ نکردیم و دنبال باهویی رفتیم؟ در ایران همه مردم فوتبال را می‌فهمند. نظر همه همین است که چرا ما بازیکنان خودمان را حفظ نکردیم؟ مگر عیسی چه مشکلی داشت؟

او ادامه داد: درست است که عیسی پول بالاتری می‌خواست اما مگر به سایر بازیکنان رقم بالاتری ندادیم؟ همانطور که به بیرانوند پول دادیم که بماند، به عیسی هم می‌دادیم. در همین بازی با النصر اگر عیسی یا عبدی بودند، پیروز می‌شدیم. شاید باهویی در تیم‌های خودش، فوتبالیست خوبی بوده اما در‌ حال حاضر شرایط خوبی ندارد و هواداران حق دارند ناراحت باشند. ما باید بازیکنان خارجی‌ای بیاوریم که بهتر از ایرانی‌ها باشند. اینها مشکلاتی هستند که باید باشگاه و سرمربی از قبل درباره آن فکر می‌کردند.

1960239

رافت همچنین عنوان کرد: حالا باید تا نیم فصل صبر کنیم و ببینیم باشگاه موفق می‌شود مهاجمی جذب کند یا خیر. من از فدراسیون فوتبال هم گلایه دارم؛ شما تیم را به آسیا می‌فرستید اما دست و بالش را می‌بندید و می‌گویید موفق شو. متاسفانه فدراسیون و سازمان لیگ از تیم‌های آسیایی حمایت خوبی نمی‌کند. اینها چطور مقابل النصر بازی کنند؟ ما اول باید این مشکلات را حل کنیم. اینها نقاط ضعف تیم‌های ما است و باید مسیری درست کنند که باشگاه‌ها بتوانند بتوانند در آسیا از نام ایران دفاع کنند.

وی درباره عملکرد شهاب زاهدی نیز اظهار داشت: شهاب تک فوروارد است و رقیب ندارد. اگر بازیکنی در تیمش رقیب نداشته باشد، فایده ندارد. کافیست یک بازیکن احساس کند که رقیب ندارد و همیشه فیکس بازی می‌کند؛ کار تمام می‌شود هم خود بازیکن افت می‌کند و هم باعث افت تیم‌ می‌شود. شهاب باید رقیب داشته باشد اما رقبای او رفته‌اند. او باید هر لحظه احساس کند که نیمکت‌نشین می‌شود؟

دیدگاه‌ها