کد خبر : 1983455 | 08 آذر 1402 ساعت 19:44 | 16.8K بازدید | 14 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

حضور در چلسی مثل عشق در نگاه اول بود!

تیاگو سیلوا، کاپیتان چلسی، می‌گوید حضور او در چلسی مانند عشق در نگاه اول بود!

حضور در چلسی مثل عشق در نگاه اول بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا اعلام کرد رویای این را دارد که فرزندانش در آینده به‌طور حرفه‌ای برای چلسی بازی کنند. این مدافع برزیلی در سن 39 سالگی چهارمین فصل حضور در چلسی را سپری می‌کند.

او اعلام کرد که چه رابطه صمیمانه‌ای با این باشگاه دارد و علاقه دارد که فرزندانش در تیم اصلی چلسی بازی کنند. سیلوا دو پسر به نام‌های ایساگو داسیلوا و یاگو داسیلوا دارد و هر دو در حال حاضر برای آکادمی چلسی بازی می.کنند.

سیلوا در مصاحبه‌ای با وب‌سایت باشگاه گفت که وقتی در سال 2020 به باشگاه پیوست، احساس عشق در نگاه اول را داشت و دوست دارد در آینده فرزندانش را در تیم اصلی ببیند.

سیلوا گفت: "باید بگویم، در هر باشگاهی که در آن حضور داشته‌ام، محبت زیادی را از سوی خود باشگاه‌ها و هواداران احساس کرده‌ام، اما اینجا کمی متفاوت است، زیرا بچه‌هایم در آکادمی باشگاه بازی می‌کنند. رویای این را دارم که در تیم اصلی بازی کنند. در نهایت تماشای بازی آن‌ها را دوست دارم و سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم به آن‌ها کمک کنم. دوست دارم بچه‌هایم را ببینم که اینجا بازی می‌کنند، همسرم همیشه اینجاست و حتی می‌خواهد در هر بازی خارج از خانه کنارم حضور داشته باشد. فکر می‌کنم او متوجه شده که حرفه من رو به پایان است، بنابراین می‌خواهد از چند سال آخر کارم نهایت استفاده را ببرد. صادقانه بگویم، وقتی به اینجا رسیدم، در نگاه اول احساس عشق در نگاه اول را داشتم ‌و من همچنان به بودن در اینجا بسیار افتخار می‌کنم."

1960301

سیلوا تا به امروز 130 بازی در ترکیب چلسی انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده است. او با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شد. در حالی‌که شایعه شده بود او قصد دارد به فلومیننزه برگردد اما این شایعات توسط کاپیتان چلسی رد شد.

سیلوا گفت: "همه می‌دانند که چقدر دوست دارم به فلومیننزه برگردم، اما امروز صحبت کردن با خانواده‌ام (درباره آن) سخت است، زیرا فرزندانم نمی‌خواهند در برزیل زندگی کنند. این یک وضعیت بسیار پیچیده است، اما ما هنوز یک‌سال فرصت داریم تا فکر کنیم و بفهمیم که سال آینده چه خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها