کد خبر : 1983811 | 10 آذر 1402 ساعت 17:18 | 7.5K بازدید | 5 دیدگاه

پوچتینو: بدترین دشمن‌مان خودمان هستیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در نشست خبری پیش از بازی حساس مقابل برایتون، اذعان کرد که از شکست برابر نیوکسل درس گرفته‌اند و تلاش خواهند کرد که با نمایشی عالی مقابل برایتون به پیروزی برسند.

پوچتینو: بدترین دشمن‌مان خودمان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از شکست هفته پیش برابر نیوکسل در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و دوباره در بحران قرار گرفته است. پوچتینو در صحبت‌هایش پیش از بازی مقابل برایتون، شرایط تیم را شرح داد.

بازیکنان غایب؟
نمی‌دانم. فکر نکنم که برخی از بازیکنان بتوانند به بازی برسند. البته هنوز یک تمرین دیگر مانده و فردا نظر قطعی را می‌دهیم.

لاویا و انکونکو؟
همانطور که گفتیم فردا مشخص می‌شود. آنها نزدیک هستند، اما باید فردا تصمیم بگیریم. شاید وضعیت لاویا سخت‌تر باشد، اما ما انکونکو را فردا باید ارزیابی کنیم.

شکست مقابل نیوکسل؟
اتفاق خوبی نبود و هفته بدی را پشت سر گذاشتیم. الان خوشحالم چون بازیکنان واکنش خوبی نشان دادند. در آن بازی اشتباهات زیادی انجام دادیم. از آنها درس گرفته‌ایم و باید بتوانیم برایتون را ببریم.

1960920

سهمیه چمپیونزلیگ؟
ما باید باور داشته باشیم که می‌توانیم به آن برسیم. سخت خواهد بود. مهمترین چیز این است که به پایان فصل نگاه نکنیم، تمرکز فقط روی امروز باشد. این یکی از چیزهایی است که این هفته روی آن کار کردیم.

رویارویی با برایتون؟
تیم خوبی هستند و بسیار آنها را تحسین می‌کنم. اما بدترین دشمن‌مان خودمان هستیم. باید روی خودمان تمرکز کنیم. مشکل ما برایتون نیست. در این روند باید بیشتر به خودمان توجه کنیم تا حریف.

دیدگاه‌ها