کد خبر : 1983466 | 09 آذر 1402 ساعت 03:58 | 22.4K بازدید | 16 دیدگاه

پیام حیدری چشم دیدن این صحنه را ندارد!(عکس)

داور بین المللی فوتبال ایران اسیر یک تصمیم اشتباه در بازی جنجالی هفته شد.

پیام حیدری چشم دیدن این صحنه را ندارد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وقتی میلاد فخرالدینی کرنر سمت راست زمین را ارسال کرد و سید مهران موسوی در لحظات پایانی نیمه اول دیدار آلومینیوم و پیکان گل تساوی را با ضربه سر تماشایی به ثمر رساند، پیام حیدری داور وسط مسابقه، نقطه وسط زمین را نشانه رفت و گل را به تایید رساند، اما پرچم کمک دوم او کاری کرد تا این داور بین المللی هم اسیر بزرگترین اشتباه فصل شود.

1960320

پیام حیدری که کاملا محوطه جریمه را نگاه می‌کرد و هیچ خطا و آفسایدی تشخیص نداده بود، گل مهران موسوی را به تایید رساند تا ورزشگاه اراک غرق در شادی شود و شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار به بازگشت شوند، اما بالا بودن پرچم محمدصالح عرب‌آبادی، کمک داور دوم کاری کرد تا بازی به تنش کشیده شود.

1960319
1960318

وقفه و جنجال به‌خاطر مردود شدن این گل کاری کرد تا ناظر داوری و نماینده فدراسیون فوتبال در این مسابقه به داور چهارم مشورت بدهند که این گل صحیح است و حتی سعید رحیمی‌مقدم که در وقفه طولانی مدت صحنه را نگاه کرد، مشورت لازم را به پیام حیدری داد و او هم قصد داشت گل را به تایید برساند، اما اصرار بی‌مورد از کمک داور دوم کاری کرد تا داور بین المللی هم دچار اشتباه همکارش شود.

1960321

پیام حیدری که در میان اصرار آلومینیومی‌ها برای بازبینی صحنه چشمان خود را بست و تاکید داشت نمی‌تواند طبق قوانین تصویر را از روی موبایل نگاه کند، طبق گفته حاضران در آن جنجال، سه بار به کمکِ دوم خود عنوان کرد که اشتباهی مرتکب نشده؟ اما او هر بار تاکید کرد که آفساید را به درستی گرفته؛ تصمیمی که در نهایت تمام کارشناسان داوری آن را رد کردند و پیام حیدری نیز اسیر اشتباه از سوی کمک خود شد.
عکس: محمد عباسی

دیدگاه‌ها