کد خبر : 1983480 | 09 آذر 1402 ساعت 05:55 | 57.8K بازدید | 23 دیدگاه

دو غایب مهم الدحیل برای بازی با پرسپولیس

الدحیل برای دیدار با پرسپولیس دو بازیکن خارجی‌ خود را در اختیار نخواهد داشت.

دو غایب مهم الدحیل برای بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، روبن سمدو، مدافع میانی پرتغالی الدحیل، به دلیل دریافت کارت قرمز از داور در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده بازی مقابل استقلال تاجیکستان، دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس را از دست داد.

سمدو 29 ساله در هر 5 مسابقه تیمش در لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی حضور داشت و تا پایان در میدان بود تا مشخص شود هم برای هرنان کرسپو و هم برای کریتسوف گالتیه یک مهره کلیدی است و حالا سرمربی فرانسوی الدحیل باید دنبال جانشینی برای او باشد.

در عین حال فیلیپ کوتینیو هافبک مشهور برزیلی الدحیل که در بازی برگشت با النصر درخشیده و به تازگی فرم خوبی پیدا کرده بود در دیدار دوشنبه مقابل استقلال تاجیکستان حضور نداشت و گفته می‌شود دوباره مصدوم شده است.

1940249

کوتینیو که از روی سکو نظاره‌گر این بازی بود در صفحه اینستاگرامی خود تصاویری از بازی تیمش منتشر کرد تا بابت غیبتش در این مسابقه تاسف بخورد. گفته می‌شود احتمالا کوتینیو که قبل از بازی رفت پرسپولیس هم مدتی حدودا یک ماهه مصدوم بود، به بازی سه‌شنبه آینده نخواهد رسید.

الدحیل در بازی با پرسپولیس دو بازیکن دو اخطاره به نام‌های عاصیم مادیبو و ایبراهمیا بامبا هم دارد اما از آنجایی که این تیم از دور رقابت‌ها کنار رفته، این مسئله برای تیم قطری و بازیکنان فوق اهمیتی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها