کد خبر : 1983490 | 08 آذر 1402 ساعت 22:19 | 83.8K بازدید | 27 دیدگاه

شب تاریخی سرخیو راموس با گل شماره ۱۰ هزار (عکس)

سرخیو راموس بهترین زمان را برای به ثمر رساندن گل اولش در سویا انتخاب کرد و موفق شد سویا را در بازی مهم مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون به برتری برساند.

شب تاریخی سرخیو راموس با گل شماره ۱۰ هزار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس در تابستان گذشته با رد پیشنهاداتی مختلف از لیگ‌های عربستان سعودی و آمریکا، پس از ۱۸ سال به سویا، باشگاه سابقش، بازگشت.

ویدئو: 318044

او در مدت زمان حضورش در این تیم عملکرد نسبتاً قابل قبولی را به نمایش گذاشته است و امشب در بازی حساس تیمش برابر آیندهوون هم توانست گل اولش را برای این تیم به ثبت برساند.

1960353

در دقیقه ۲۴ بازی یک ضربه ایستگاهی در جایی مناسب برای سانتر به سود سویا اعلام شد. ایوان راکیتیچ پشت توپ ایستاد و آن را به محوطه جریمه ارسال کرد. توپ از همه بازیکنان گذشت و راموس در پشت مدافعان حریف با پایش اثری کوچک به توپ وارد و آن را به درون دروازه فرستاد.

این مدافع باسابقه با گلزنی دوباره در لیگ قهرمانان با ۱۶ گل همراه با روبرتو کارلوس و جرارد پیکه، در صدر لیست گلزن‌ترین مدافعان تاریخ لیگ قهرمانان قرار گرفت.

گل راموس همچنین ۱۰ هزارمین گل لیگ قهرمانان بود. او این گل را ۳۱ سال و ۴ روز پس از گل دنیل آموکاچی از کلاب بروژ، که اولین گل لیگ قهرمانان را به ثمر رسانده بود، ثبت کرد.

سویا در صورت پیروزی در رده دوم قرار خواهد گرفت و می‌تواند با پیروزی در بازی آخر به مرحله حذفی صعود کند.

1960354

دیدگاه‌ها