کد خبر : 1983496 | 08 آذر 1402 ساعت 22:42 | 53.6K بازدید | 40 دیدگاه

عجیب‌‌ترین آفساید ممکن: سایه بازیکن آن‌ور خط (عکس)

در دقیقه ۴۳ بازی گالاتاسرای-منچستر یونایتد، مائورو ایکاردی موفق شد بازی را مساوی کند اما گل به دلیل اعلام آفسایدی جالب مردود اعلام شد.

عجیب‌‌ترین آفساید ممکن: سایه بازیکن آن‌ور خط (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای و منچستر یونایتد در یک دیدار حساس در استانبول مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. بازی را شاگردان اریک تن‌‌هاخ بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۱ آلخاندرو گارناچو توانست گل برتری را بزند.

فشارهای یونایتد پس از گل هم ادامه داشت و آن‌ها با شلیک تماشایی برونو فرناندز در دقیقه ۱۸ گل دوم را هم زدند. پس از این گل گالاتاسرای کاملا جلو کشید تا در همان نیمه اول اختلاف را کم کند و موفق هم بودند. روی ضربه کاشته عالی حکیم زیاش، اختلاف به یک گل رسید.

با ۲-۱ شدن بازی هواداران گالا هم تشویق‌شان را شدیدتر کردند تا به تیم‌شان در مساوی کردن بازی کمک کنند. میزبان باز هم موفق بود و گلزنی کرد. در دقیقه ۴۳ پاس بلند و زیبای آیهان از نیمه زمین، ایکاردی را با اونانا تک به تک کرد و او توانست بازی را به تساوی بکشاند اما داور شادی این بازیکن را خراب و گلش را آفساید اعلام کرد.

1960365
1960363
1960364

آفساید پس از مشورت با کمک داور ویدئویی و استفاده از سیستم جدید آفساید رد و وضعیت لیندلوف و ایکاردی در زمان ارسال توپ نشان داده شد. فقط شانه مهاجم گالاتاسرای از بازیکن حریف جلوتر بود و همین توجه رسانه‌ها و هواداران را جلب کرد. آن‌ها در صحبت‌هایشان در مورد گل به قانون آفساید مدنظر آرسن ونگر هم اشاره کردند که اگر اجرا شود گل‌هایی مانند گل ایکاردی قبول خواهند شد.

دیدگاه‌ها