کد خبر : 1983501 | 08 آذر 1402 ساعت 23:06 | 20.4K بازدید | 66 دیدگاه

زیاش-اونانا: زوج رویایی گالاتاسرای! (عکس)

حکیم زیاش، مهاجم تیم گالاتاسرای، موفق شد با دو گل از روی ضربه کاشته تیمش را در بازی نگه داشت.

زیاش-اونانا: زوج رویایی گالاتاسرای! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، منچستریوناید میهمان گالاتاسرای است و برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای صعود از این گروه بعد از بایرن مونیخ نیاز به یک برد حتمی در ورزشگاه ترسناک تیم ترکیه‌ای دارد. این بازی بسیار جذاب دنبال می‌شود. 

1960374

حکیم زیاش از روی ضربات ایستگاهی، موفق شد دو بار تیمش را درحالی‌که دو گل عقب بود، دوباره به بازی برگرداند. در نیمه اول، در دقیقه 29 زمانی که گالاتاسرای 2-0 عقب بود، زیاش یک ضربه ایستگاهی را از سمت راست خط دفاعی به سمت دروازه اونانا شلیک کرد که روی جای‌گیری اشتباه دیوار دفاعی و عدم واکنش به موقع اونانا، ضربه‌ای که کاملا قابل مهار بود به گل تبدیل شد.

1960375

در نیمه دوم هم زمانی که یونایتد‌ها 3-1 بعد از گل اسکات مک تامینی پیش بودند، در موقعیتی تقریبا مشابه اما کمی دورتر حکیم زیاش دوباره پشت یک ضربه ایستگاهی برای یونایتد قرار گرفت. این ضربه حتی از ضربه قبلی هم با کات و قدرت کم‌تری به سمت دورازه اونانا رفت و درست به جایی رسید که اونانا حضور داشت. اما این دروازه‌بان پراشتباه، دوباره روی مهار این شوت اشتباه کرد و توپی که به سادگی قابل مهار کامل بود از دست‌های او در رفت و به گل دوم گالاتاسرای تبدیل شد تا تیم ترکیه‌ای امیدوارتر شود و هوادران پرشور این تیم با شور و حرارت بیشتری تیمشان را تشویق کنند. زیاش یک پاس گل دیگر را هم برای گل سوم گالاتاسرای روی حرکت محمدکرم آکتورک فرستاد تا بازی خوب خودش را تکمیل کند و نقش اصلی بازشگت تیمش را به بازی داشته باشد.

ویدئو: 318042
ویدئو: 318047

دیدگاه‌ها