کد خبر : 1983507 | 08 آذر 1402 ساعت 23:19 | 28.5K بازدید | 66 دیدگاه

موقعیت شاگردان تن‌هاخ در لیگ قهرمانان پیچیده شد

گالا 3- یونایتد 3: اتمام 90 دقیقه وحشی با شش گل!

گالا باید از تساوی خوشحال تر باشد، در حالی که منچستریونایتد در انتهای جدول باقی می ماند و در امتیاز با کپنهاگ برابری می کند و صعود خود را کاملا به خطر می‌اندازد

گالا 3- یونایتد 3: اتمام 90 دقیقه وحشی با شش گل!

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای و منچستر یونایتد در دیداری از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم‌دیگر رفتند. یونایتد در این بازی در حالی‌که ابتدا با نتیجه ۲-۰ و سپس ۳-۱ به برتری رسیده بود، موفق به حفظ نتیجه نشد و بازی به تساوی ۳-۳ رسید.

ویدئو: 318050

بازی به شکل پایاپای آغاز شد و هر دو تیم آماده و سرحال نشان دادند. در دقیقه ۱۱ روی حمله شیاطین سرخ، برونو فرناندز توپ را در محوطه جریمه به آلخاندرو گارناچو رساند و این مهاجم جوان با ضربه‌ای خارق‌العاده با طاق دروازه منچستر را پیش انداخت.

1960385

حملات مهمان ادامه داشت. هفت دقیقه بعد برونو فرناندز با ضربه‌ای محکم و زیبا از پشت محوطه جریمه، دروازه موسلرا را فرو ریخت و بازی را ۲-۰ کرد.

1960384

در ادامه گالاتاسرای جلو کشید تا حداقل اختلاف را برای نیمه دوم کم کند. آن‌ها حملات نصفه و نیمه‌‌ای هم داشتند اما موفق به گلزنی نشدند تا اینکه در دقیقه ۲۹ یک کاشته در پشت محوطه برای گالا به دست آمد. حکیم زیاش پشت توپ قرار گرفت و با عبور آن از بین دیوار دفاعی موفق شد بازی را ۲-۱ کند.

1960382

در دقیقه ۳۲ باز هم زیاش فرصت داشت دروازه را باز کند اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۳ ایکاردی گل دوم میزبان را وارد دروازه اونانا کرد اما داور با یک آفساید نزدیک گل را رد کرد تا بازی در نیمه اول با نتیجه ۲-۱ به اتمام برسد.

در شروع نیمه اول و دقیقه ۵۵، روی حرکت و پاس ارون ون‌بیساکا از سمت راست به داخل محوطه جریمه، اسکات مک‌تامینی توپ را وارد دروازه حریف کرد و اختلاف دوباره به دو گل رسید.

1960386

این گل خیلی زود و هفت دقیقه بعد پاسخ داده شد. روی یک کاشته دیگر زیاش ضربه‌اش را روانه دروازه کرد و این بار به دلیل واکنش ضعیف آندره اونانا، توپ از خط گذشت تا بازی ۳-۲ شود.

1960383

در دقیقه ۶۶ ضربه خوب آکتورکوغلو را اونانا دفع کرد تا از مساوی شدن بازی جلوگیری کند.

پنج دقیقه بعد باز هم این تقابل رخ داد اما این بار اونانا در مهار توپ ناموفق بود. زیاش با پاسی خوب توپ را در محوطه جریمه به آکتورکوغلو رساند و او بدون معطلی توپ را با ضربه‌ای محکم به سمت دروازه فرستاد و اونانا این دفعه نتوانست شلیک او را مهار کند و بازی به تساوی ۳-۳ رسید.

1960381

در دقیقه ۷۶ ضربه فنی گارناچو با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۵ روی ضدحمله بازیکنان یونایتد، شوت محکم برونو در کمال ناباوری وارد دروازه نشد و با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

یونایتد در دقایق پایانی کاملا تهاجمی بازی کرد و چند موقعیت خوب نیز داشتند اما نتوانستند از هیچ‌کدام از آن‌ها استفاده کنند و بازی با نتیجه ۳-۳ مساوی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها