کد خبر : 1983504 | 09 آذر 1402 ساعت 07:15 | 37.2K بازدید | 24 دیدگاه

هدیه شیرین مهاجمان پرسپولیس برای نواف

پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت برابر النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در باز کردن دروازه این تیم ناکام بود.

هدیه شیرین مهاجمان پرسپولیس برای نواف

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی در هفته پنجم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در باز کردن دروازه النصر ناکام ماند که این تیم در ۲۰ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها در ۱۷ بازی موفق نشده دروازه خود را بسته نگه دارد.

اما نکته عجیب اینکه از بین سه کلین‌شیت النصر در این مسابقات، دو کلین‌شیت برابر پرسپولیس صورت گرفته تا به این ترتیب سرخ‌پوشان پرسپولیس جزء معدود بازیکنانی هستند در‌ باز کردن دروازه نواف العقیدی، دروازه‌بان تیم عربستانی، موفق نبوده‌اند.

گلر النصر که پیش از دیدار برابر پرسپولیس، در دیدار با الاخدود در هفته چهاردهم لیگ عربستان نیز دروازه خود را بسته نگه داشته بود، با کلین‌شیت برابر پرسپولیس هواداران این تیم را عملکرد بهتر در مسابقات پیش‌رو امیدوار کرد.

1960377

این در حالی است که پرسپولیس در سه بازی دیگر لیگ قهرمانان هم توانست برابر الدحیل و استقلال تاجیکستان گلزنی کند اما در دو بازی رفت و برگشت از باز کردن دروازه النصر ناکام ماند.

البته نکته جالب در مورد خط حمله پرسپولیس این است که مهاجمان این تیم هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند و نبیل باهویی به همراه شهاب زاهدی امیدوارند اولین گل خود را در بازی با الدحیل بزنند.

دیدگاه‌ها