کد خبر : 1983506 | 08 آذر 1402 ساعت 23:19 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی سایپا: در کل فوتبال ایران زمین خوب پیدا نمی‌شود؛

هر وقت در مورد داوری حرف زدیم ضرر کردیم

سرمربی سایپا می‌گوید زمین حافظیه حتی اجازه کنترل توپ به بازیکنان نمی‌داد چه برسد به بازی خوب‌.

هر وقت در مورد داوری حرف زدیم ضرر کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی حسینی‌نسب سرمربی سایپا پس از تساوی با شهرراز گفت: جا دارد من به دوست خوبم که قبلا شاگردمان در تیم شاهین بود، آقای ستار زارع تبریک بگویم. خوشحالم که ایشان مربیگری می‌کند و آرزوی موفقیت دارم. همین‌طور که شما بازی را دیدید هم ما میتوانستیم برنده بازی باشیم و هم شهرراز. بازی مستقیمی تیم شهرراز می‌خواست انجام بشود ولی ما می‌توانستیم در ضد حملات به گل برسیم. من فکر کنم که در مجموع بازی بدی از نظر تاکتیکی و تکنیکی نبود.

او در مورد شرایط زمین گفت: شرایط زمین اجازه استوپ هم در برخی از موارد نمی‌داد. من اول بازی گفتم شاید اینجا را یک ذره آب بدهند. امیدوارم بالاخره از نظر سخت‌افزاری شرایط درست بشود.

حسینی‌نسب در مورد داوری گفت: مشکل خاصی به نظر نمی‌آمد داشته باشه ولی یک اخطارهایی که به بازیکنان ما داد دست و پای بازیکنان ما را بست. ما بازی‌های اروپایی هم می‌بینیم و بعضی اخطارها نمی‌گذارد بازیکن، خوب کارش را انجام بدهد‌. به هر صحبت و کاری که داور نباید کارت بدهد. داور به عنوان رئیس زمین می‌تواند خیلی آرامش به بازی بدهد. نسبت به داوری حرف زدن تبعات دارد. ما هم حرف نمی‌زنیم‌. حالا قبلا یک سری مشکلات خوردیم و ضرر کردیم. همین بازی قبلی ما توپ خورد به دست بازیکن و داور راحت نمی‌گیرد ولی برعکس این اتفاق میفتد برای ما سوت میزند. انشالله که این‌ها همه عمدی نباشد و سهوی باشد.

او در مورد اینکه موقعیت خطرناک خاصی ندیده‌اند گفت: مشکل زمین را باید برطرف کنید‌. واقعا نمی‌شود بازی کرد. امسال هم زمین خوب نیست. خطری که ما داشتیم به تیرک خورد. موقعیت‌های ما بهتر بود ولی در کل فوتبال در این زمین خیلی سخت است. اگر دنبال فوتبال خوب هستید زمین خوب لازم است‌.

دیدگاه‌ها