کد خبر : 1983527 | 09 آذر 1402 ساعت 00:33 | 41.2K بازدید | 1 دیدگاه

انتقام‌گیری در CL: لیاقت من را نداشتید! (عکس)

ژوائو ماریو، ستاره بنفیکا، موفق شد در بازی تیمش مقابل اینتر در یک نیمه هت‌تریک کند.

انتقام‌گیری در CL: لیاقت من را نداشتید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میهمان بنفیکا است، این تیم با یک پیروزی خارج از خانه می‌توانست در رقابت با رئال سوسیداد برای صدرنشینی در گروه، دست بالاتر را داشته باشد. در آن سو بنفیکا از چهار بازی اول خود چهار شکست داشته و با پیروزی در این مسابقه می‌تواند به رسیدن به لیگ اروپا فکر کند.

اما بازی مطابق انتظار شروع نشد. در ابتدا بنفیکا با یک گل زودهنگام در دقیقه 5 توسط ماریو و روی پاس کسپر تنگشتات به گل رسیدند. تنگشتات یک توپ بلند را در محوطه جریمه دریافت کرد و آن را به ماریو رساند و این ستاره 30 ساله با یک ضربه پای چپ دروازه را باز کرد.

کمتر از ده دقیقه بعد، ماریو یک توپ سرگردان را در محوطه جریمه حریف روی ریباند مدافعان دریافت کرد و با فرصت طلبی آن را به کنج دروازه امیل آدورو فرستاد.

1960425

در دقیقه 33، ستاره بنفیکا موفق به ثبت هت تریک خود شد. بنفیکا یک حرکت خوب را با آنخل دی ماریای با تجریه آغاز کرد و در ادامه توپ باز هم به تنگشتات رسید. و این مهاجم 23 ساله دانمارکی باز هم با باز کردن خط دفاع اینتر یک ارسال خطرناک در محوطه جریمه را برای ماریو فراهم کرد تا این بازیکن با گل کردن یک دروازه خالی، هت تریک خود را کامل کند.

ماریو سه فصل از سال 2016 -2019 در اینتر توپ زد و نتوانست دوران موفقی را با این تیم سپری کند و در 69 بازی تنها 4 گل برای آبی‌های میلان به ثمر رساند و حتی در مقطعی به دلیل جا نداشتن در برنامه‌های این تیم به وستهم هم قرض داده شد و در نهایت این تیم را در تابستان 2019 به مقصد لوکوموتیو مسکو ترک کرد. این مهاجم به نظر نمی‌رسد دل خوشی از دوران حضورش در اینتر داشته باشد چرا که بعد از هرسه گلی که به ثمر رساند خوشحالی بعد از گل کاملی را انجام داد. اگر این نتیجه باقی بماند، اینتر به رده دوم گروه سقوط می‌کند و در هفته آخر برای کسب جایگاه نخست گروه باید در خانه سوسیداد را شکست دهد.

1960426

دیدگاه‌ها