کد خبر : 1983528 | 09 آذر 1402 ساعت 00:39 | 12.9K بازدید | 4 دیدگاه

طو‌فانی‌ترین نیمه اول: این تیم ترسناک آرتتا(عکس)

آرسنال در نیمه اول دیدار مقابل لانس با نتیجه پرگل 5-0 برنده شد.

طو‌فانی‌ترین نیمه اول: این تیم ترسناک آرتتا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از لانس فرانسه میزبانی می‌کند و نیمه اول را با برتری پرگل 5-0 پشت سر گذاشته است.

شاگردان میکل آرتتا که برای صعود به عنوان صدرنشین نیاز به برد در این دیدار داشتند با قدرت بازی را آغاز کردند و تا پایان هم این انرژی بالا را حفظ کردند.

1960428

فشار توپچی‌ها روی دروازه حریف برای گلزنی خیلی زود جواب داد و آن‌ها دقیقه 13 توسط کای هاورتز گلزنی کردند. پس از اینکه ارسال به محوطه جریمه با دفع کم دقت مدافع حریف مواجه شد، هاورتز در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پاس گابریل ژسوس با ضربه سر را به گل تبدیل کرد. 

1960429

آرسنال این فشار را پس از گل افزایش داد تا تا کمتر از 10 دقیقه بعد به دومین گل برسد. روی سماجت بوکایو ساکا پاس او در موقعیت سخت به ژسوس رسید و او پس از یک تو سر توپ تماشایی با ضربه زمینی پای راست دروازه حریف را باز کرد. 

1960430

لانس هنوز گل دوم را هضم نکرده بود که روی اشتباه خط دفاعی روی ضدحمله، پس از دفع ضربه گابریل مارتینلی، ساکا موفق شد با ضربه ساده دروازه حریف را باز کند.

1960431

آرسنال قبل از رسیدن دقیقه 30 یک گلزن دیگر داشت. روی ارسال بلند از زمین آرسنال به سمت راست خط دفاعی لانس، مارتینلی توپ را در اختیار گرفت و به سمت محوطه جریمه نزدیک شد. او با ورود به محوطه و ضربه قوس دار پای راست موفق شد چهارمین گل میزبانی را به ثمر برساند.

1960432

به نظر می‌رسد نمایش درخشان آرسنال در نیمه اول با همین چهار گل به پایان برسد که آن‌ها تا آخرین لحظه نیمه نخست به گلزنی ادامه دادند. ارسال نرم تاکه‌هیرو تومیاسو وارد محوطه جریمه توسط ضربه والی مارتین اودگارد قطع شد و ضربه تو به کنج دروازه حریف رفت.

دیدگاه‌ها