کد خبر : 1983533 | 09 آذر 1402 ساعت 01:35 | 6.3K بازدید | 15 دیدگاه

آرسنال 6-0 لانس: تمرین گلزنی در چمپیونزلیگ!

آرسنال موفق شد در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لانس با نتیجه 6-0 به پیروزی برسد.

آرسنال 6-0 لانس: تمرین گلزنی در چمپیونزلیگ!

به گزارش "ورزش سه"، تیم آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان لانس بود و با هدف کسب پیروزی و قطعی کردن صدرنشینی وارد بازی خانگی شد. این تیم موفق شد در همان نیمه اول با زدن 5 گل توسط 5 گلزن متفاوت به هدف خود برسد.

ویدئو: 318068
1960440

در ابتدا در دقیقه 13 روی دفع عجیب توپ هوایی توسط مدافعان توپ به گابریل ژسوس رسید و این بازیکن یک پاس با ضربه سر را در محوطه شش قدم برای کای هاورتز مهیا کرد و این بازیکن هم با فاصله کمی از دروازه موفق شد ضربه خود را به تور برساند. هاورتز در بازی قبلی آرسنال هم گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده بود و این تیم را به صدر جدول لیگ برتر فرستاده بود.

1960441

در ادامه آتش بازی آرسنالی‌ها ادامه یافت و این تیم با هر حمله جدی خود به گل رسید. در دقیقه 23 روی حرکت زیبای باکایوکو ساکا که به قلب خط دفاعی نفوذ کرد آرسنال به گل دوم رسید. پاس او در موقعیت سخت به ژسوس رسید و او پس از یک تو سر توپ تماشایی با ضربه زمینی پای راست دروازه حریف را باز کرد.

1960442

تنها سه دقیقه بعد روی اشتباه خط دفاعی تیم فرانسوی روی ضدحمله، پس از دفع ضربه اول گابریل مارتینلی، ساکا موفق شد دروازه خالی را باز کند.

1960443

آرسنال قبل از دقیقه 30 گل چهارم را هم به ثمر رساند. روی ارسال بلند از زمین آرسنال به سمت راست خط دفاعی لانس، مارتینلی توپ را در اختیار گرفت و به سمت محوطه جریمه نزدیک شد. او با ورود به محوطه و ضربه قوس‌دار پای راست موفق شد چهارمین گل میزبانی را به ثمر برساند.
در دقیقه 40 در جدی‌ترین موقعیتی که لانس به آن رسید، فاکوندو مدینا، از خارج از محوطه جریمه یک شوت زیبا را به سمت دروازه آرسنال فرستاد که به تیرک افقی سمت چپ دروازه داوید رایا اصابت کرد.

1960444

در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول، پای کاپیتان آرسنال هم به گلزنی باز شد. ارسال فنی تاکه‌هیرو تومیاسو را در محوطه جریمه با ضربه والی مارتین اودگارد قطع شد و این ضربه زیبا به کنج دروازه حریف رفت. تا آرسنال با یک فرق بی‌نظیر به رختکن برود.

آرسنال بعد از یک نیمه پر هیجان و سراسر حمله، در نیمه دوم به وضوح عقب نشست و توپ و میدان را به حریف واگذار کرد. میکل آرتتا هم چند بازیکن کلیدی از جمله باکایوکو ساکا و اولکساندر زینچنکو را از بازی خارج کرد تا تیم فرمی دفاعی به خود بگیرد.

در دقیقه 67 آرسنال می‌توانست تیم فرانسوی را شش تایی کند. روی حرکت زیبای کای هاورتز، اودگارد در محوطه صاحب توپ شد اما با بدشانسی ضربه او قبل از رسیدن به دروازه به بدن مدافعان لانس برخورد کرد و دفع شد.

1960446
1960447

در دقیقه 87 آرسنال بالاخره به گل ششم هم رسید. بعد از اصابت توپ به دست خوسمانوو، داور برای چک کردن پنالتی احتمالی رفت و مشخص شد توپ به آرنج این بازیکن اصابت کرده است و خطای هند پنالتی برای آرسنال اعلام شد و جورگینیو پشت این ضربه قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد.

آرسنال در نهایت با نتیجه 6-0 به پیروزی رسید و با 12 امتیاز تا پایان هفته پنجم توانست صعود خود را به عنوان تیم اول قطعی کند.

دیدگاه‌ها