کد خبر : 1983542 | 09 آذر 1402 ساعت 02:47 | 29.6K بازدید | 18 دیدگاه

آنچلوتی: بلینگام یک هدیه به فوتبال است!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، یک بار دیگر توانایی‌های جود بلینگام ستاره تیمش را ستود.

آنچلوتی: بلینگام یک هدیه به فوتبال است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان ناپولی بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 4-2 شکست دهد. رئال که پیش از این صعود خود را به مرحله حذفی مسجل کرده بود، با کسب تنها یک امتیاز در این مسابقه خانگی صعود به عنوان صدرنشین را قطعی می‌کرد. در این دیدار رئال توانست از شکست 1-0 به پیروزی برسد و چهار بازیکن مختلف برای تیم آنچلوتی گلزنی کردند.

بازی امشب؟
"بازی بسیار باز از سوی هر دو تیم، بدون موانع زیاد با گل‌ها و موقعیت‌های زیاد بود. وقتی احساس می‌کردیم خستگی در حال غلبه کردن است ناگهان انرژی تازه‌ای پیدا کردیم تا نتیجه را در خانه برگردانیم. من فکر می‌کنم کلید پیروزی ما جو حاکم بر رختکن است، با بازیکنانی که بسیار متمرکز و حرفه‌ای هستند. من فکر می‌کنم که این تفاوت را در چنین شب‌هایی ایجاد می‌کند."

کیفیت نیکو پاز با تیم جدید؟
"نیکو پاز هر کاری که از او خواسته بودیم انجام داد، او تمام ویژگی‌های لازم برای بازی در رئال مادرید را دارد. او متولد 2004 و یکی از بازیکنان مستعدی است که با رائول در تیم جوانان کار می‌کند. "

1960480

جود بلینگام باز هم گل زد و رکورد شکست؟
"جود بلینگام یک هدیه برای این ورزش است. جود بلینگام همچنان همه را غافلگیر می‌کند، زیرا هیچکس تصور نمی‌کرد او به این خوبی و به این سرعت خود را با شرایط تیم جدید تطبیق دهد. اما حتی او هم کامل نیست، او باید اسپانیایی خود را بهبود بخشد (می‌خندد). جود بلینگام یک جوان حرفه‌ای و جدی است که با همه خیلی خوب کنار می‌آید."

تفاوت زیدان و بلینگام؟
"زیدان کیفیت فردی بسیار منحصر به فردی داشت. بلینگام یک فوتبالیست مدرن است که فضاهای زیادی را پوشش می‌دهد. مقایسه دشواری است. بلینگام خرید خوبی بوده این مهم است."

بلینگام برای گل اول ناپولی مقصر بود؟
"بنجامین مندی می‌توانست به او کمک کند اما هیچ‌کس کامل نیست."

آینده‌تان در رئال یا تیم ملی برزیل؟
"به تو اجازه می‌دهم که یک سوال دیگر از من بپرسی."

لوکا مودریچ هنوز خوب نشده است؟
"او مقابل رئال بتیس بازی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها