کد خبر : 1983546 | 09 آذر 1402 ساعت 09:17 | 13.4K بازدید | 16 دیدگاه

کامبک اینتر کامل نشد: می‌توانستیم برنده باشیم!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش فرصت پیروزی برابر بنفیکا را داشته است.

کامبک اینتر کامل نشد: می‌توانستیم برنده باشیم!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبروی بنفیکا به میدان رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 2-2 رضایت دادند.

این دیدار پر از اتفاقات جذاب و تماشایی بود، بنفیکا ابتدا با سه گل از حریف پیش افتاد اما نراتزوری کوتاه نیامد و توانست با درخشش و تلاش بازیکنانش این سه گل را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند. 

اینزاگی پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «اگر آن شوتی که نیکولو بارلا زد گل شده بود، ما حتی در آستانه پیروزی هم بودیم. من سعی دارم نکات مثبت بازی را ببینیم که در واقع واکنش ما به اتفاقات رخ‌داده در نیمه دوم است. باید در نیمه اول بهتر عمل می‌کردیم، این شامل همه حتی خودم هم می‌شود.

1951631

من فهرست 20 نفره دارم و می‌توانم روی همه بازیکنانم حساب کنم. تعویض کردن چهار یا پنج بازیکن در بین دو نیمه برای من کاری نداشت، اما مشکل اساسی در کل تیم بود و مسئله فقط بازیکنان نبودند و به همین دلیل تصمیم گرفتم چنین کاری نکنم.

ما در نیمه دوم با روحیه متفاوتی قدم به زمین بازی گذاشتیم و چند تغییر تاکتیکی هم داشتیم که به بهبود شرایط تیم کمک کرد. اگر توپ بارلا گل شده بود، ما می‌توانستیم حتی در یک نیمه برنده این بازی هم باشیم.

می‌دانیم که حالا همه چیز به بازی آخر برابر رئال سوسیداد بستگی دارد و این بازی است که تکلیف صدرنشین را مشخص خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها