کد خبر : 1983549 | 09 آذر 1402 ساعت 09:40 | 17.3K بازدید | 5 دیدگاه

مورد جالب پاز و سیمئونه: پدران هم‌بازی، پسران رقیب

در اتفاقی جالب، جیووانی سیمئونه و نیکلاس پاز، پسران پابلو پاز و دیه‌گو سیمئونه، دو بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، در بازی دیشب رئال مادرید-ناپولی، گلزنی کردند.

مورد جالب پاز و سیمئونه: پدران هم‌بازی، پسران رقیب

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و ناپولی در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان به مصاف همدیگر رفتند. در نوک خط حمله ناپولی، به جای ویکتور اوسیمن، جیووانی سیمئونه، پسر دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید قرار گرفته بود.

این مهاجم ۲۸ ساله آرژانتینی که در مصاحبه پیش از بازی‌اش تاکید کرده بود که می‌خواهد به رئال مادرید گل بزنید، خیلی زود در دقیقه ۹ روی پاس دی‌لورنزو موفق به باز کردن دروازه تیم مادریدی شد.

1960502
1960503

در ادامه رئال توانست ورق را برگرداند و بازی را در نیمه‌ی اول ۲-۱ کند، اگرچه در ابتدای نیمه دوم، آنگیسا برای ناپولی گلزنی کرد، اما در دقیقه ۸۴ نیکو پاز آرژانتینی، گل سوم رئال را به ثمر رساند.

دومین گلزن آرژانتینی این بازی هم پسر پابلو پاز، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین است. او در بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸ در تیم ملی حضور داشت و در همین سال‌ها نیز همراه دیه‌گو سیمئونه در آن تیم بازی کرد. حالا دیشب پسران‌ این دو برابر همدیگر قرار گرفتند و در تصادفی قابل توجه هر دو بازیکن موفق به زدن گل شدند.

دیدگاه‌ها