کد خبر : 1983550 | 09 آذر 1402 ساعت 09:50 | 29K بازدید | 21 دیدگاه

حمایت بلینگام از ستاره گل‌نزن رئال: خواستم کمکش کنم

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، می‌گوید خوسلو از اینکه نتوانسته بود چند موقعیت را به گل تبدیل کند شرمنده بود.

حمایت بلینگام از ستاره گل‌نزن رئال: خواستم کمکش کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبروی ناپولی قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد.

خوسلو در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی و در دقیقه 57 به جای دنی سبایوس وارد زمین شد و با وجود این که در چند صحنه نتوانست از موقعیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده کند|، اما در نهایت روی پاس گل بلینگام دروازه حریف را باز کرد.

واکنش او پس از این گل توجه بسیاری را به خود جلب کرد، چون این بازیکن سعی داشت از هواداران رئال به خاطر فرصت‌هایی که از دست داده بود عذرخواهی کند. 

1960507

بلینگام پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «خوسلو کمی به خاطر فرصت‌های از دست رفته شرمنده بود. ما یک خانواده و تیمی عالی هستیم. وقتی یکی از ما شرایط بدی دارد، مهم است که بتوانیم حمایتش کنیم. من سعی کردم توپ را در محوطه جریمه به او برسانم و خوشبختانه موفق شدم.

مسئله این است که همیشه باید برای این که هم‌‎تیمی‌هایتان رو به جلو بروند تلاش کنید. باید به دوست‌تان کمک کنید. ما می‌دانیم که وقتی توپ در منطقه درست باشد، او از چه توانایی‌هایی برخوردار است. برای من از هر چیزی مهم‌تر بود که بتوانم به او کمک کنم. برای خوسلو خیلی خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها