کد خبر : 1983556 | 09 آذر 1402 ساعت 10:30 | 23.6K بازدید | 22 دیدگاه

دفاع تن‌هاخ از ستاره منفور: تیم باید خوب باشد!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از آندره اونانا با وجود اشتباهاتش در بازی دیشب دفاع کرد.

دفاع تن‌هاخ از ستاره منفور: تیم باید خوب باشد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی گالاتاسرای مقابل این تیم قرار گرفت و در نهایت به تساوی 3-3 رضایت داد.

بازیکنان این تیم عملکرد خوبی در این بازی داشتند و موفق شدند دو بار از حریف پیش بیفتند اما اشتباهات فردی خصوصا از سوی اونانا باعث شد که گالاتاسرای فرصت جبران این گل‌ها را پیدا کند و بازی را به تساوی بکشاند.

انتقادهای زیادی از عملکرد این دروازه‌بان در ترکیب شیاطین سرخ در طول چند ماه اخیر مطرح شده اما او در چند بازی گذشته نمایش خوبی داشت و هواداران یونایتد را امیدوار کرده بود که روزهای سخت را پشت سر گذاشته اما شب گذشته بار دیگر نمایش بسیار ضعیفی ارائه کرد. 

1960376

اما با وجود تمامی این انتقادها و فشارهایی که روی این بازیکن هست، به نظر می‌رسد که سرمربی منچستریونایتد حامی شماره یک او است و حتی پس از بازی شب گذشته هم از این بازیکن تیمش دفاع کرد.

تن‌هاخ در پاسخ به سوالی درباره اونانا به خبرنگاران گفت: «البته که اشتباهات فردی در فوتبال می‎‌تواند سرنوشت‌ساز باشد و هر بازیکنی باید مسئولیت اشتباهی که انجام داده را بپذیرد اما مسئله همیشه درباره تیم است و تیم باید عملکرد خوبی داشته باشد.

همه بازیکنان حاضر در فهرست ما بازیکنان خوبی هستند و شایستگی بازی برای منچستریونایتد را دارند، چون بازیکنانی درخشان و فوق العاده هستند و این موضوع درباره تمامی اعضای این تیم صادق است.» 

دیدگاه‌ها