کد خبر : 1983564 | 09 آذر 1402 ساعت 11:11 | 7.1K بازدید | 18 دیدگاه

امیدواری سپیدرود برای بازگشت دوباره

شاگردان فرشاد پیوس موفق شدند این بار در خانه به برتری پرگل مقابل شهرداری بابلسر دست یابند تا همچنان شانس صعود را برای خود متصور باشند.

امیدواری سپیدرود برای بازگشت دوباره

به گزارش “ورزش سه”، بعد از صعود با داماش گیلان در فصل گذشته، این بار فرشاد پیوس در ماموریتی سخت به دنبال تکرار این اتفاق با سپیدرود رشت است.

مهاجم محبوب سال‌های دور پرسپوليس و تیم ملی که پیش از این نیز سابقه صعود با سپیدرود را در کارنامه دارد، بار دیگر هدایت سرخپوشان را عهده‌دار شده تا آنها برای دستیابی به جواز حضور در لیگ دسته اول امیدوار باشند.

فرشاد پیوس، سرمربی سپیدرود رشت، پس از پیروزی پر گل برابر شهدای بابلسر گفت: از طرفداران که در این سرما و بارش شدید باران برای تشویق ما به ورزشگاه آمدند، همچنین بازیکنان تیم که با جان و دل بازی کردند، تشکر می‌کنم. این برد را به همه هواداران، بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه تقدیم می‌کنم. با توجه به قولی که داده بودم، هفته به هفته در حال پیشرفت هستیم.

پیوس با اشاره به تلاش باشگاه برای دستیابی به هدف گفت: به نظر من هنوز کارهای زیادی داریم تا به نقطه مطلوب برسیم و این روند را باید پله پله طی کنیم. خوشحالی ما امشب به پایان می‌رسد و از فردا باید آماده شویم برای مسابقه‌های بعدی تا بتوانیم به هدف خود دست یابیم. ما هرچه خواستیم، مدیریت باشگاه در اختیار ما قرار دادند همچنین از شهردار، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیأت فوتبال گیلان تشکر می‌کنم که زمین را به این خوبی آماده کردند.

پیوس از هواداران درخواست کرد که صبر و حوصله خودشان را بیشتر کنند و با حمایت تیم در این مسیر همراه آنها باشند: بازی‌ها به صورت حذفی نیست و پله به پله باید پیشرفت کنیم. مطمئن باشید کادرفنی و بازیکنان با همراهی مدیریت و حمایت هواداران لحظه به لحظه هدف بزرگ در مسیر صعود را دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها