کد خبر : 1983574 | 09 آذر 1402 ساعت 11:58 | 23.6K بازدید | 42 دیدگاه

نقشه جذاب لیورپول: خرید امباپه با پول صلاح!

باشگاه لیورپول قصد دارد با پول فروش محمد صلاح، ستاره مصری این تیم، برای جذب کیلیان امباپه اقدام کند.

نقشه جذاب لیورپول: خرید امباپه با پول صلاح!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد او با این باشگاه نیست. 

همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به فکر جذب این بازیکن باشند اما دستمزد هنگفت حال حاضر او در پی اس جی معضل اصلی تعداد زیادی از آنهاست که توانایی پرداخت این مبلغ را ندارند، در حالی که او خواهان افزایش مبلغ دستمزدش در باشگاه بعدی است.

در چند ماه اخیر بارها شایعاتی درباره علاقه لیورپول به جذب این ستاره فرانسوی به گوش می‌رسید اما حالا به نظر می‌رسد که این موضوع بیشتر از هر زمان دیگری جدی شده و مدیران این باشگاه برنامه خاصی برای انتقال او به آنفیلد دارند. 

1960528

تیم تاک مدعی شده است که لیورپول قصد دارد برای فروش صلاح به یکی از باشگاه‌های عربستانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام کند و در این صورت این قدرت را خواهد داشت که روی جذب امباپه سرمایه‌گذاری کند.

باشگاه الاتحاد از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به صلاح داشته و در طول این مدت هم همچنان ارتباطش را با مدیران لیورپول و مدیر برنامه این بازیکن حفظ کرده است و این موضوع می‌تواند به کمک این باشگاه بیاید.

گفته می‌شود که آنها شاید حتی حاضر باشند تا 230 میلیون یورو برای جذب این ستاره مصری پرداخت کنند که مبلغی باورنکردنی است و می‌تواند به لیورپول برای جذب امباپه کمک بسیار زیادی کند. 

دیدگاه‌ها