کد خبر : 1983602 | 09 آذر 1402 ساعت 14:55 | 38.2K بازدید | 20 دیدگاه

مارسیال باعث شد اونانا گیج شود!

بالاخره یک نفر از اونانا دفاع کرد

اوون هارگریوز سعی داشت تا حدی از اونانا دفاع کند و گفت روی گل دوم گالاتاسرای، آنتونی مارسیال تا حدی گلر کامرونی را گیج کرد.

بالاخره یک نفر از اونانا دفاع کرد

به گزارش "ورزش سه"، آندره اونانا در شبی که برای چهل و چهارمین بار در لیگ قهرمانان اروپا درون دروازه منچستریونایتد برابر گالاتاسرای ایستاد، با دریافت سه گل باعث شد تا تیمش یک پیروزی ساده را از دست بدهد و متهم ردیف اول این نتیجه آندره اونانایی است که از سال ۲۰۱۸ هیچ دروازه‌بانی در لیگ قهرمانان اروپا به اندازه او اشتباه منجر به گل نداشته است.

1960564

اونانا که در سه بازی اخیر لیگ برتر توانسته بود موفق کار کند، دیشب متهم ردیف اول از دست رفتن برتری 1-3 یونایتد و مساوی شدن بازی لقب گرفت. به خصوص اشتباه او روی گل دوم پذیرفتنی نبود.

اوون هارگریوز، ستاره سابق بایرن و یونایتد، در مورد اشتباه اونانا روی گل دوم گفت: «فکر می‌کنم او تصور کرد که مارسیال توپ را با سر دور می‌کند و همین او را گیج کرد. قبلاً در مونیخ روی گل اول بایرن نیز همین اتفاق افتاده بود. البته من چیزی در مورد تکنیک دروازه‌بانی نمی‌دانم، اما تکنیک اونانا غیرمتعارف به‌نظر می‌رسد چون روی شوت‌های از راه دور اغلب متزلزل است.»

1960557

کسی که تجربه بالایی در دروازه‌بانی دارد، پیتر اشمایکل است. گلر افسانه‌ای شیاطین سرخ گفت: «به نظر من دفاع خوب بود و مدافعان کار بیشتری نمی‌توانستند انجام دهند، اما اشتباهات دروازه‌بان بسیار گران تمام شد. هر بار که یک دروازه‌بان اشتباه می‌کند، یک گل تاوانش است و این یک واقعیت تلخ است.»

دیدگاه‌ها