کد خبر : 1983667 | 10 آذر 1402 ساعت 05:15 | 63.6K بازدید | 17 دیدگاه

شکار گلر شگفتی ساز جام جهانی در تهران (عکس)

آرشا شکوری که نمایش سزاوارانه‌ای در جام جهانی نوجوانان داشت، تشنه بازی در لیگ برتر است.

شکار گلر شگفتی ساز جام جهانی در تهران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در دو فصل اخیر اعتماد زیادی به بازیکنان جوان داشته و بازیکنانی مثل خالدآبادی و سحرخیزان پس از بازی در این تیم تهرانی به استقلال و گل‌گهر رفتند.

هواداری‌ها پیش از اینکه رضایت‌نامه محمدرضا خالدآبادی را برای استقلال صادر کنند، آرشا شکوری را جذب کرده بودند تا روی یک گلر جوان دیگر سرمایه گذاری کنند. البته مسیر شناخته شدن آرشا متفاوت بود و او قبل از بازی در لیگ برتر به واسطه درخشش در تیم ملی نوجوانان چهره شد.

1960693

آرشا شکوری، گلری که در پایه‌های استقلال بالا آمد و تا چهار ماه قبل کمتر کسی او را در فوتبال ایران می‌شناخت، حالا با دو نمایش به یادماندنی در آسیا و جهان خودش را بر سر زبان‌ها انداخته و کاری کرده تا همه از نمایش درخشانش درون دروازه ایران و به‌عنوان یک پدیده و آینده جدید در فوتبال صحبت کنند.

فرزند هادی شکوری، بازیکن سابق استقلال علاوه بر اینکه در صعود ایران به جام جهانی نقش داشت، در جام جهانی نوجوانان نیز عملکرد خوبی داشت و اوج نمایش او در بازی تاریخی برابر برزیل بود که آن کامبک بدون درخشش آرشا ممکن نبود.

1960692

حالا این دروازه‌بان ۱۷ ساله این روزها در اردوی هوادار تمریناتش را ادامه می‌دهد و در پی نخستین بازی رسمی فصل خود است. باید دید محمود فکری که حقیقی با تجربه را نیز در اختیار دارد به او میدان خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها