کد خبر : 1983687 | 10 آذر 1402 ساعت 00:29 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

مدافع میلان دربه‌در پرونده شرط‌بندی غیرقانونی!

الساندرو فلورنزی، مدافع میلان، در پرونده اتهام به شرط‌بندی در دفتر دادستان فوتبال ایتالیا حضور پیدا کرد.

مدافع میلان دربه‌در پرونده شرط‌بندی غیرقانونی!

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو فلورنزی، مدافع کناری میلان، امروز با دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا دیدار کرد تا در مورد اتهام قمار غیرقانونی توضیحات لازم را مطرح کند.

بازیکن سابق رم و پاری‌سن‌ژرمن پیش از این ماه گذشته با دادستان تورین دیدار داشت. در آن جلسه، او به بازرسان گفت که از سایت‌های غیر قانونی استفاده کرده اما هرگز روی رویدادهای ورزشی شرط‌بندی نکرده است.

1960735

اگر این اتهام تایید شود، او جریمه می‌شود اما مجازات دیگری در سطح ورزشی نخواهد داشت. با این حال، لارپوبلیکا ادعا می‌کند که امروز فلورنزی در دفتر دادستان فدراسیون مشاهده شد تا با جوزپه چین صحبت کند.

این نشان می‌دهد که شاید فلورنزی اطلاعات دیگری دارد که شاید به درد فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌خورد و دادستان تورین به آن علاقه‌ای نداشته‌ است.

این اطلاعات می‌تواند درباره سایر بازیکنانی باشد که در شرط‌بندی‌های غیرقانونی دست دارند یا ممکن است شواهد بیشتری وجود داشته باشد که نیاز به توضیح دارد. با این وجود، این گزارش تضمین می‌کند که فلورنزی در خطر محرومیت نیست. در حالی‌که قمار کردن برای هر بازیکن فوتبال حرفه‌ای خلاف قوانین است ولی مجازات برای شرط‌بندی روی رویدادهای ورزشی بسیار سخت‌تر است.

دیدگاه‌ها