کد خبر : 1983688 | 10 آذر 1402 ساعت 00:45 | 23.4K بازدید | 2 دیدگاه

توقف بازی به دلیل پرتاب گلوله برفی به دروازه‌بان!

بازی تیم‌های آبردین اسکاتلند و اچ‌جی‌کی هلسینکی در لیگ کنفرانس اروپا پس از اینکه هواداران تیم اسکاتلندی تصمیم گرفتند با گلوله‌های برفی به دروازه‌بان حریف حمله کنند، در معرض توقف کامل قرار گرفت.

توقف بازی به دلیل پرتاب گلوله برفی به دروازه‌بان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های آبردین و اچ‌جی‌کی هلسینکی در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا در برف شدید شهر هسینکی فنلاند به مصاف یکدیگر رفتند. هر دو تیم از صعود به مرحله حذفی باز ماندند و این بازی جنبه‌ای تشریفاتی برای آن‌ها داشت.

در دقیقه 52 بازی نیکی مائنپا، دروازه‌بان تیم میزبان در حال زدن یک ضربه شروع مجدد بود که هواداران آبردین تصمیم گرفتند گلوله‌های برفی را از پشت سر به او پرتاب کنند. هم تیمی‌های مائنپا متوجه شدند که چه اتفاقی می‌افتد و داور را صدا زدند تا کاری انجام دهد. در نتیجه داور ،گنک نوزا، بازی را متوقف کرد و برای مشورت به سمت داور چهارم رفت. در ادامه داوران از کاپیتان تیم آبردین خواستند که با هواداران خود صحبت و آن‌ها را دعوت به آرامش کند.

1960736

در نهایت گوینده ورزشگاه تهدید کرد در صورت ادامه این روند، بازی نیمه کاره رها خواهد شد. در نتیجه، هواداران آبردین از پرتاب گلوله‌های برفی به سمت دروازه‌بان 38 ساله حریف خودداری کردند.

حادثه گلوله برفی تنها اختلال  پیش آمده در بازی نبود. بازیکنان مجبور شدند یک‌بار دیگر از زمین خارج شوند تا برف‌روب‌ها وارد زمین شوند تا مقداری از برف سنگین را از سطح زمین بازی پاک کنند. سه دستگاه برف روب برای خارج کردن هر چه بیشتر و سریعتر برف وارد زمین شدند. خوشبختانه، بازی توانست مدت کوتاهی پس از آن ادامه پیدا کند و در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

1960737

دیدگاه‌ها