کد خبر : 1983689 | 10 آذر 1402 ساعت 00:54 | 17.1K بازدید | 21 دیدگاه

یان اوبلاک:

لالیگای‌ فعلی آسان‌تر از دوران رونالدو و مسی نیست

یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکومادرید، معتقد است که لالیگای فعلی هم بازیکنان بزرگی دارد و سطح این رقابت‌ها با نبود کریستیانو رونالدو و لیونل مسی آسان‌تر نشده است.

لالیگای‌ فعلی آسان‌تر از دوران رونالدو و مسی نیست

به گزارش "ورزش سه"، یان اوبلاک اسلوونیایی، دروازه‌بان اتلتیکومادرید، گفته اکنون سطح مسابقات لالیگا از زمانی که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این لیگ حضور داشتند، آسان‌تر نشده است.

اوبلاک با ESPN گفت‌وگویی انجام داد که در این‌باره و رویارویی با ژوائو فلیکس صحبت کرده است. اتلتیکو مادرید 3 روز دیگر باید در یک بازی حساس به مصاف بارسلونا برود.

اوبلاک گفت:"لالیگا در حال حاضر بسیار بیشتر از قبل سخت است. همه تیم‌ها بسیار خوب هستند و هر بازی بسیار دشوار است.  لالیگا سطح بسیار رقابتی‌ای‌ دارد."
پیش از این با حضور کریستیانو و مسی در سراسر جهان صحبت‌‌های بیشتری در مورد لالیگا وجود داشت، اما اکنون این لیگ از نظر اوبلاک آسان‌تر از قبل نیست. اوبلاک گفت: لالیگا هنوز بسیار رقابتی است و بازیکنان بزرگی دارد."

1960739

این بازیکن اسلوونیایی در بازی با بارسلونا با هم‌تیمی سابق خود یعنی ژوائو فلیکس رو‌به‌رو می‌شود.

او در این‌باره گفت: "همانطور که من او را می‌شناسم، او من و همه تیم را می‌شناسد. ژوائو بازیکن با کیفیتی است که هر لحظه می‌تواند کارهای خطرناکی انجام دهد. هر بازی داستان متفاوتی دارد و اگر هم‌دیگر را بشناسیم هم قرار نیست چیزی تغییر کند." برای یک بازیکن، بازی کردن منظم و اعتماد به نفس مهم است، اما بازی کردن به تنهایی به دست نمی‌آید و اعتماد به نفس هم همین‌طور نیست. شما باید در هر جلسه تمرین نشان دهید که شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارید. فقط در این صورت است که اعتماد به نفس خود و نظر مثبت را به دست می‌آورید."

دیدگاه‌ها