کد خبر : 1983703 | 10 آذر 1402 ساعت 09:18 | 26.8K بازدید | 20 دیدگاه

محبوبیت دردسرساز: دعوا سر پیراهن ستاره لیورپول

چند بازیکن لاسک به دنبال یادگاری گرفتن از محمد صلاح، ستاره لیورپول، بودند و از او خواستند که پیراهنش را به آنها بدهد.

محبوبیت دردسرساز: دعوا سر پیراهن ستاره لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ اروپا روبروی لاسک به میدان رفت و موفق شد این تیم را با چهار گل در هم بکوبد. 

آنها با این نتیجه و با توجه به تساوی بدون گل دیگر دیدار این گروه موفق شدند صدرنشینی‌شان و صعود به مرحله یک هشتم لیگ اروپا را قطعی کنند و با خیال آسوده در انتظار برگزاری بازی آخر مرحله گروهی در این رقابت‌ها باشند. 

صلاح یکی از بازیکنانی بود که موفق شد در این بازی برای لیورپول گلزنی کند و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد اما با صلاحدید کلوپ در دقیقه 56 تعویض شد تا فرصتی برای استراحت هم داشته باشد. 

پس از پایان بازی یکی از بازیکنان جوان لاسک به سمت او آمد و خواست که پیراهنش را به یادگار داشته باشد. در حالی که این ستاره مصری در حال درآوردن گرمکنش بود تا پیراهنش را به او بدهد، یکی دیگر از بازیکنان حریف هم درخواست مشابهی را مطرح کرد. 

1960769

صلاح در حالی که لبخندی به لب داشت به او گفت: «من پیراهن دومی دارم که در داخل تونل رختکن به تو خواهم داد.» و به این ترتیب این بازیکن لاسک هم دست خالی برنگشت. 

1960770

این اتفاق واکنش بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت و بسیاری به رفتار خوب صلاح با این دو بازیکن حریف و همچنین محبوبیت او در بین آنها اشاره کردند. 

دیدگاه‌ها