کد خبر : 1983723 | 10 آذر 1402 ساعت 10:49 | 39.4K بازدید | 7 دیدگاه

رئال به این ستاره هشدار داد: این عکس‌‌ها را پاک کن!

ادواردو کاماوینگا، ستاره رئال مادرید، مجبور شد عکس‌هایی که از دیگر ستاره‌های این تیم با عینکش منتشر کرده بود را پاک کند.

رئال به این ستاره هشدار داد: این عکس‌‌ها را پاک کن!

به گزارش "ورزش سه"، انتشار تصاویری از بازیکنان رئال مادرید با عینک خاص و معروف کاماوینگا در چند روز اخیر مورد توجه بسیاری از هواداران این تیم قرار گرفته بود. 

حالا به نظر می‌رسد که این تصاویر برای این ستاره فرانسوی دردسرساز شده و او مجبور شده است که آنها را از صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی پاک کند و دلیل این اتفاق هم درگیری بین دو شرکت نایکی و آدیداس است. 

این عینک متعلق به شرکت نایکی است که این بازیکن با آن همکاری دارد و این در حالی است که حامی مالی تعداد زیادی از بازیکنان رئال مادرید شرکت آدیداس است و این موضوع باعث ایجاد مشکل برای آنها شده است.

1960781

علاوه بر این، آدیداس حامی مالی رسمی رئال مادرید هم هست و آرم این شرکت در سراسر رختکن این تیم به چشم می‌خورد و این موضوع چندان به مذاق آنها خوش نیامده است. 

باشگاه رئال مادرید در هر فصل حدود 120 میلیون یورو از شرکت آدیداس به عنوان حامی مالی اصلی‌اش دریافت می‌کند و بر اساس قراردادی که بین آنها نوشته شده، بازیکنان این تیم حق ندارند سایر برندها را در داخل رختکن رئال تبلیغ کنند. 

دیدگاه‌ها