کد خبر : 1983728 | 10 آذر 1402 ساعت 11:20 | 38.6K بازدید | 6 دیدگاه

دلبری گزینه رئال و بارسا در عربستان (عکس)

ستاره اسپانیایی الاهلی مرد اول تیمش در دیدار این هفته لیگ عربستان بود.

دلبری گزینه رئال و بارسا در عربستان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی عربستان شب گذشته در حالی مسابقه لیگ روشن مقابل ابها را با کسب پیروزی 6 بر صفر و تثبیت جایگاهش در رده ششم به پایان رساند که گابریل ویگا، ستاره نوظهور فوتبال اسپانیا فوق العاده کار کرد و توانست روی پنج گل تیمش ایفای نقش کند و بهترین بازیکن زمین باشد.

گابریل ویگا که سال گذشته نمایش درخشانی در باشگاه سلتاویگو داشت و 11 گل به ثمر رساند و چهار پاس گل در لالیگا داد و مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی ازجمله بارسلونا، رئال مادرید، ناپولی و ... قرار گرفت و در نهایت با انتقالی غیرمنتظره راهی الاهلی شد، بهترین بازی فصل خود پس از پیوستن به جمع سعودی‌ها را دیشب انجام داد.

1960785

این بازیکن تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا که پیش از مسابقه شب گذشته، در 10 مسابقه لیگ روشن عربستان یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود و در دو دیدار جام حذفی نیز یک پاس گل داشت، دیشب برابر تیم ابها نمایش استثنایی با زدن دو گل تماشایی، دو پاس گل و نقش روی یک گل دیگر داشت.

گابریل ویگا که انتقالی 40 میلیون یورویی از سلتاویگو به الاهلی داشته، پس از سه ماه توانایی‌های خود را در فوتبال عربستان به نمایش گذاشت و به انتقادات نسبت به عملکردش پاسخ داد تا تیمش هم پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، سه امتیاز به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها