کد خبر : 1983735 | 10 آذر 1402 ساعت 11:47 | 27.1K بازدید | 6 دیدگاه

چه بازگشت شیکی!

بازگشت شیک آقای گل یورو پس از 284 روز!

پاتریک شیک بازیکن اهل چک تیم لورکوزن در دیدار مقابل حریف سوئدی موفق به گلزنی شد.

بازگشت شیک آقای گل یورو پس از 284 روز!

به گزارش ورزش سه، در دقیقه ۶۴ دیدار بایر لورکوزن و هاکن سوئد بود که طرفداران این تیم آلمانی و علاقه مندان فوتبال چهره‌ای آشنا را برای ورود به زمین مشاهده کردند؛ مهاجم سابق یوونتوس، رم، سمپدوریا، آقای گل یورو ۲۰۲۰ و در اصل همان کسی که در جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۰ موفق شد از میانه زمین با ضربه‌ای بی‌مهابا یکی از زیباترین گل‌های تاریخ این مسابقه را به ثبت رساند و حالا بعد از ۲۸۴ روز خانه نشینی و مصدومیت دوباره به مستطیل سبز برگشت.

لورکوزن که همراه با ژابی آلونسو و همچنین داشتن عناصری تهاجمی چون ویکتور بونیفیس، آدام هلوژک، فلوریان ویرتز و یوناس هافمن با ۳۷ گل زده در بوندسلیگا به عنوان دومین تیم خطرناک حاضر در پنج لیگ شناخته می‌شود، حالا به این نفرات پاتریک شیک هم اضافه شد و او برای گلزنی دوباره برای تیمش تنها به ۱۰ دقیقه نیاز داشت.

پاتریک شیک با گلزنی در دقیقه ۷۴ و آن هم در شرایطی که در دقیقه ۶۴ وارد زمین مسابقه شده بود، پیروزی دو گله تیمش را رقم زد تا حالا لورکوزن برای اولین بار در تمام تاریخش نه تنها بهترین فصلش را تجربه کند بلکه برای اولین در یک تورنمنت اروپایی هر پنج بازی مرحله گروهی خود را با برد پشت سر بگذارد.
این تیم در این هفته از بوندسلیگا باید به مصاف بوروسیا دورتموند برود و اختلاف دو امتیازی آنها با بایرن مونیخ موجب می‌شود، این دیدار از اهمیت بیشتری برخوردار شود.

دیدگاه‌ها