کد خبر : 1983745 | 10 آذر 1402 ساعت 12:26 | 20.6K بازدید | 30 دیدگاه

پرسپولیس تایید کرد: جریمه صد هزار دلاری در کمین!

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تایید کرد این باشگاه در صورت عدم پرداخت مطالبات پریرا در زمان مقرر، باید جریمه دیرکرد او را هم پرداخت کند.

پرسپولیس تایید کرد: جریمه صد هزار دلاری در کمین!

به گزارش ورزش سه، لئاندرو پریرا دو فصل قبل و با توافقی دو طرفه از پرسپولیس جدا شد اما چند روز قبل به دلیل عدم پایبندی این باشگاه به تعهدات خود دست به شکایت از سرخ‌ها زد تا به این شکل ۱۴۳ هزار دلار طلب خود از این باشگاه را دریافت کند.

پس از شکایت پریرا، این خبر منتشر شد که باشگاه پرسپولیس در توافقنامه خود با این بازیکن متعهد شده که در صورت عدم پرداخت این مبلغ در زمان مقرر، ۱۰۰ هزار دلار نیز به عنوان جریمه به او پرداخت کند که این موضوع واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

مصطفی لشگری در گفتگوی امروز خود درباره شکایت پریرا توضیح داد: یک اتفاق خوبی که در مورد پریرا رخ داد این بود که قرارداد او دو ساله بود و یک سالش را بخشید و فسخ کرد. این ۱۴۰ هزار دلار، باقی‌مانده قرارداد سال اولش است. توافقی با باشگاه انجام شده بود و قرار بود ما این پول را از محل مطالبات‌مان از فیفا به او پرداخت کنیم ولی فیفا هنوز قبول نکرده است.

او در واکنش به برخی شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: اخباری هم منتشر می‌شود که باشگاه پرسپولیس گفته برو شکایت کن اما اینها صحت ندارد و ما در حال مذاکره با ایشان هستیم.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس همچنین در پاسخ به اینکه آیا صد هزار دلار جریمه دیرکرد پریرا قطعی است، گفت: اگر در زمان مقرر پرداخت نشود، صد هزار دلار هم اضافه می‌شود و این موضوع در قرارداد هست اما اگر فیفا قبول کند پول را پرداخت کند، ما در حال مذاکره هستیم که مبلغ را به او پرداخت کنیم.

دیدگاه‌ها