کد خبر : 1983749 | 10 آذر 1402 ساعت 12:05 | 89.4K بازدید | 81 دیدگاه

آنخل دی‌ماریا:

حتی مادربزرگ من هم مشکل مسی با لوا را فهمید!

آنخل دی‌ماریا، بازیکن تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که لیونل مسی به دلیل ناراحتی از روبرت لواندوفسکی، در جام جهانی قطر با او برخورد خشنی داشت.

حتی مادربزرگ من هم مشکل مسی با لوا را فهمید!

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا، بازیکن تیم ملی آرژانتین، به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد قهرمانی جام جهانی قطر، در مستند "قهرمانان، یک سال بعد" به رویارویی لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی در این مسابقات اشاره کرد.

لواندوفسکی پیش از این شانس اول کسب توپ طلا بود اما به جای او لیونل مسی به هفتمین توپ طلای خود دست یافت. لواندوفسکی پس از آن به نوعی ناراحتی خود را اعلام کرد و تایید کرد که این جایزه حق مسی نبود.

1960823

دی‌ماریا درباره درگیری مسی با لواندوفسکی در جام جهانی گفت: "حتی مادربزرگ من هم متوجه شد که مسی به عمد با لواندوفسکی روبرو شد. این اتفاقات از دسته چیزهایی در مورد او هستند که گاهی در درون او باقی می‌مانند. وقتی کسی در مورد او صحبت می‌کند، آن را در ذهنش یادداشت می‌کند یا این کار را در زمین مسابقه با شما انجام می‌دهد. او به این شکل حرفش را می‌زند. مدل مسی اینطور است. به نظرم این طبیعی است. افرادی هستند که گاهی به او احترام نمی‌گذارند و نمی‌دانند که او بهترین بازیکن تاریخ است."

البته پس از گذشت یک سال از این رویارویی به نظر می‌رسد که مسی مشکلی با لواندوفسکی ندارد. ستاره سابق بارسا در حاشیه مراسم لاروس در‌ پاسخ به این سوال که آیا همه چیز بین تو و لواندوفسکی خوب است؟ گفت: "بله، همه چیز خوب است."

دیدگاه‌ها