کد خبر : 1983759 | 10 آذر 1402 ساعت 13:23 | 37.8K بازدید | 26 دیدگاه

کری برای بارسا: با گل ستاره سابق‌تان می‌بازید!

رودریگو ریکمله، ستاره اتلتیکو مادرید، می‌گوید این تیم با دو گل برابر بارسلونا به پیروزی خواهد رسید.

کری برای بارسا: با گل ستاره سابق‌تان می‌بازید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش باید روبروی اتلتیکو مادرید به میدان برود. 

این بازی از اهمیت خاصی برای هر دو تیم برخوردار است. آنها با امتیاز برابر در جایگاه سوم و چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند، هرچند اتلتیکو مادرید یک بازی کمتر از بارسا انجام داده و این فرصت را دارد که اختلافش را با این تیم افزایش دهد. 

ژاوی در چند هفته اخیر با انتقادهای بسیار زیادی روبرو بوده و عملکرد نه چندان خوب تیمش در میدان و خصوصا در رقابت‌های لالیگا باعث شده که فشار روی کادر فنی و بازیکنان این تیم بیش از پیش افزایش پیدا کند. 

1959411

با این حال، به نظر می‌رسد که بازیکنان اتلتیکو مادرید هم آماده هستند تا کار را برای ستاره‌های بارسلونا سخت کنند و قصد دارند با نهایت توان و قدرت در این بازی روبروی شاگردان ژاوی به میدان بروند. 

ریکلمه در آستانه این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه تیمش برای رویارویی با بارسلونا اظهار داشت: «ما 0-2 در این بازی به پیروزی خواهیم رسید. آنتوان گریزمان و آلوارو موراتا دو گل تیم ما را به ثمر خواهند رساند اما من هم یک پاس گل در این بازی برای آنها ارسال می‌کنم.»

دیدگاه‌ها