کد خبر : 1983764 | 10 آذر 1402 ساعت 13:46 | 31.3K بازدید | 18 دیدگاه

قلب اسطوره شکست: نباید من را بیرون می‌کردید!

پائولو مالدینی، اسطوره میلان، از رفتاری که از سوی مدیران این باشگاه با او شد ناراحت است.

قلب اسطوره شکست: نباید من را بیرون می‌کردید!

به گزارش "ورزش سه"، مالدینی که پس از پایان دوران فوتبالش در نقش مدیر ورزشی بار دیگر به میلان برگشته بود، با تصمیم رئیس و مالک این باشگاه از کار برکنار شد. 

شرایط میلان پس از جدایی او چندان خوب پیش نرفت و آنها در این فصل هم با مشکلاتی روبرو هستند که بسیاری از هواداران این تیم معتقد هستند ممکن بود با حضور فردی مانند این اسطوره ایتالیایی در راس این باشگاه به وجود نیاید. 

مالدینی که به نظر می‌رسد هنوز هم از این اتفاق ناراحت است در گفتگو با ریپابلیکا اظهار داشت: «من هنوز هم عاشق میلان هستم اما این باشگاه هم باید به افرادی مثل من اعتماد کند و ما را در این تیم حفظ کند. فورلانی به من گفت که بودجه محدودی برای تابستان داریم اما وقتی من رفتم، بودجه دو برابر شد. 

1957586

امروز هیئت مدیره جدیدی در این باشگاه حضور دارند اما آنها افرادی هستند که هیچ ایده‌ای درباره هویت میلان ندارند و احترامی برایش قائل نیستند. لطفا، به تاریخ میلان احترام بگذارید! اسکارونی قهرمانی در سری آ را جشن گرفتم اما من اغلب می‎‌دیدم که وقتی شرایط خوب پیش نمی‌رفت، ورزشگاه را ترک می‌کرد. 

مالکان میلان به دنبال برنامه‌ای برای قهرمانی در لیگ قهرمانان بودند و من این برنامه را آماده کردم اما آنها جوابی ندادند چون کاردیناله پیش از آن تصمیم به اخراجم گرفته بود. انتقادهایی از خریدهایم را می‌بینم اما همچنان به خاطر دارم که هیچکس از خرید لیائو، بن ناصر و تئو هرناندز تمجید نمی‌کند.»

دیدگاه‌ها