کد خبر : 1983800 | 10 آذر 1402 ساعت 16:37 | 7.7K بازدید | 5 دیدگاه

بدشانس‌ترین در هفته: 2 گل مردود به تراکتور! (ویدیو)

مدافع فولاد خوزستان دو بار دروازه تراکتور را باز کرد که هر دو بار گل‌های او مردود شد.

بدشانس‌ترین در هفته: 2 گل مردود به تراکتور! (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ایگناسیو مارتینز در شرایطی نمایش نزدیکی مقابل تراکتور ارائه کردند و در ورزشگاه یادگار امام تبریز مغلوب شدند که در این بازی دو گل مردود در هر دو نیمه به ثمر رساندند که در اتفاقی عجیب، هر دو گل را شاهین توکلی، مدافع میانی فولاد خوزستان زد ولی با بدشانسی عجیبی مواجه شد.

شاهین توکلی که در دوران حضورش در ماشین‌سازی تبریز و مس رفسجنان تجربه زدن گل‌های سه امتیازی مقابل تراکتور را داشت، در هفته اخیر هم به دنبال انجام این کار در پیراهن فولاد خوزستان بود که اتفاقا دو بار دروازه حسین پورحمیدی را باز کرد، اما هر دو بار گل‌های او پذیرفته نشد.

ویدئو: 317639

این مدافع که فصل گذشته دو گل با پیراهن مس رفسنجان به ثمر رساند و امسال هم جزو مهره‌های اصلی فولاد خوزستان بوده، در بازگشت به تبریز انگیزه زیادی داشت دروازه تراکتور را باز کند که همین کار را هم کرد ولی یکبار خطای او روی گلر حریف گرفته شد و بار دیگر پرچم بالای کمک داور اول اجازه نداد گلش به تراکتور ثبت شود.

ویدئو: 317643

توکلی که پس از دوران موفق در ماشین‌سازی، آلومینیوم و مس رفسنجان حالا در فولاد خوزستان نیز شرایط خوبی را دنبال می‌کند، امیدوار بود اولین گل خود در این تیم را مقابل تراکتور بزند که گل‌های او تایید نشد.

دیدگاه‌ها