کد خبر : 1983836 | 10 آذر 1402 ساعت 19:05 | 12.8K بازدید | 10 دیدگاه

معلوم است صلاح در لیورپول خوشحال نیست!

جو کول، ستاره سابق چلسی، می‌گوید محمد صلاح احساسات خود را در مورد لیوپول شفاف منتقل نمی‌کند.

معلوم است صلاح در لیورپول خوشحال نیست!

به گزارش "ورزش سه"، در طول تابستان، صلاح مورد توجه الاتحاد، قهرمان لیگ برتر عربستان قرار داشت. تیم عربستانی یک پیشنهاد شفاهی در روز ماقبل آخر پنجره نقل و انتقالات به ارزش 150 میلیون پوند به لیورپول داد، اما قرمزها به سرعت آن را رد کردند.

از قرارداد صلاح با لیورپول 18 ماه باقی مانده است و کیفیت ستاره مصری برای این تیم روز به روز بیشتر می‌شود. به نظر می رسد که این ستاره به دنبال افتخارات شخصی بیشتر و تاثیرگذاری بیشتری در تیمش است. او در نقش کاپیتان برای تیمش در پیروزی 4-0 مقابل لاسک عالی عمل کرد. پنالتی او در بازی مقابل لاسک نود و نهمین گل او در لیورپول پس از انتقالش از آ اس رم در سال 2017 بود و حالا او برای سیصدمین بازی خود برای تیم در روز یکشنبه مقابل فولام آماده است.

1960989

کول که برای "تی ان تی اسپورت" بازی لیورپول مقابل تیم اتریشی را پوشش می‌داد، ادعا کرد که خوشحال بودن یا نبودن صلاح در رفتارش مشخص نیست و نمی‌توان گفت که برنامه‌های او برای ژانویه پیش‌رو چیست. هافبک سابق چلسی گفت: "او مثل یک بازیکن پوکر است، اینطور نیست؟ شما نمی‌دانید که خوشحال است یا خیر. او گل کلاس جهانی می‌زند و خوشحالی خاصی نمی‌کند. اجازه نمی‌دهد که دستش رو بشود. زمان برای او دارد سپری می‌شود و تا همین‌جای کار هم برای لیورپول یک بازیکن تاریخ ساز بوده است.

او باید تصمیم بگیرد که آیا واقعا می‌خواهد در این تیم بماند و تاریخ این تیم را مال خود کند؟ او می‌تواند با وضعیت آمادگی جسمانی‌اش تا 7 سال دیگر هم بازی کند و تسلیم نشود."

دیدگاه‌ها