کد خبر : 1983844 | 10 آذر 1402 ساعت 19:29 | 65.7K بازدید | 46 دیدگاه

آخرین ترکیب قطری‌ها قبل از بازی آسیایی؛

الدحیل 3 نفر را برای پرسپولیس نگه داشت

کریستوفر گالتیه نفرات اصلی الدحیل در دیدار مقابل ام‌صلال را مشخص کرد.

الدحیل 3 نفر را برای پرسپولیس نگه داشت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الدحیل که حریف پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه مقابل تیم رده ششمی ام‌صلال قرار خواهد گرفت.

شهاب ممدوح، یوسف ایمن، روبن سمدو، کیم مون هوان، سلطان البریک، عمر مادبو، کریم بوضیف، اسحاق لیهاجی، محمد مونتاری، المعز علی و میشل اولونگا 11 بازیکنی هستند که کریستوفر گالتیه در ترکیب الدحیل برای دیدار مقابل ام‌صلال قرار داده است.

صلاح زکریا (دروازه‌بان)، ابراهیما بامبا و اسماعیل محمد، سه بازیکن شاخص الدحیل قطر هستند که در ترکیب ابتدایی این تیم مقابل ام‌صلال حضور ندارند و بعید نیست در دیدار برابر پرسپولیس دوباره به جمع 11 نفر اصلی برگردند که البته وضعیت گلر این تیم نامشخص است.

1960998

تیم فوتبال الدحیل که دو مسابقه معوقه در فصل جاری لیگ ستارگان قطر دارد، با پنج پیروزی، یک مساوی و یک شکست در این فصل 16 امتیازی و تیم چهارم جدول این رقابت‌هاست.

گفتنی است، الدحیل قطر از ساعت 19:30 سه‌شنبه، چهاردهم آذرماه در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس ایران قرار می‌گیرد تا آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند و البته امیدی به صعود هم ندارد.

دیدگاه‌ها