کد خبر : 1983864 | 11 آذر 1402 ساعت 03:43 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

صبوری: تغییر نتیجه لحظه آخری یعنی شجاعت؛

روایت جبران شکست در فاصله 14 ثانیه به پایان

سرمربی تیم آنا صنعت قم از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل سن‌ایچ تمجید کرد.

روایت جبران شکست در فاصله 14 ثانیه به پایان

به گزارش "ورزش سه"، حسین صبوری درباره تساوی دو بر دو تیم آنا صنعت قم مقابل سن‌ایچ ساوه در هفته چهاردهم و آغازین دور برگشت لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: «دو تیم عملکردی پایاپای در این بازی داشتند. مستحق باخت نبودیم و خوشحال هستم که برخلاف دو مسابقه برابر شهرداری ساوه و مقاومت البرز که ثانیه‌های پایانی پیروزی را از ما گرفتند، این‌بار ثانیه‌های پایانی به ما روی خوش نشان داد و به حداقل پاداش‌مان که امتیاز گرفتن در ساوه بود، رسیدیم.»

او ادامه داد: «از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود جنگیدند و دوندگی بی‌امان آن‌ها به تیم کمک زیادی کرد. می‌توانستیم پیروز باشیم. موقعیت‌های پرشماری داشتیم و بدشانس هم بودیم. باید پیش از گل دوم سن‌ایچ، کار را تمام می‌کردیم و می‌توانستیم با سه امتیاز کامل به قم برگردیم.»

صبوری با بیان این‌که آنا صنعت یکی از غیرتمندترین تیم‌های لیگ است، ابراز کرد: «در مسابقه مقابل سن‌ایچ در فاصله ۱۴ ثانیه به پایان به گل تساوی رسیدیم؛ آن هم مدت‌زمان کمی پس از آن‌که گل دوم را دریافت کردیم. این، شاخصه یک تیم تسلیم‌ناپذیر و شجاع است.»

او تأکید کرد: «بدون تردید درصورتی‌که حمایت بیشتری از سوی مسؤولان استان و مدیریت باشگاه صورت پذیرد، این تیم پتانسیل کارهای بزرگی دارد؛ همان‌طورکه پیشتر، این را نشان داده است.»

دیدگاه‌ها