کد خبر : 1983873 | 10 آذر 1402 ساعت 20:58 | 44.3K بازدید | 41 دیدگاه

بهترین النصر تاریخ و بی‌سابقه: 8 خارجی در زمین

لوئیز کاسترو ترکیب بی‌سابقه و بهترین 11 نفرش را در فصل 24-2023 برای دیدار مقابل الهلال انتخاب کرد.

بهترین النصر تاریخ و بی‌سابقه: 8 خارجی در زمین

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر در 14 مسابقه فصل 24-2023 لیگ روشن عربستان اتفاق نیفتاده بود که بیش از هفت بازیکن خارجی (آن هم در دو مسابقه) در ترکیب اولیه خود استفاده کند، اما امشب این اتفاق در دربی حساس ریاض مقابل الهلال عربستان افتاده و لوئیز کاسترو تصمیم به استفاده از هشت بازیکن خارجی گرفته است.

نواف العقیدی، دروازه‌بان و علی لاجامی و سلطان الغنام، مدافعان وسط و راست النصر که در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل الهلال قرار گرفته‌اند، 3 بازیکن عربستانی النصر در مسابقه امشب هستند و غیر از آنها، هشت بازیکن خارجی در جمع نفرات اصلی حضور دارند.

آیمریک لاپورت، الکس تلس، سکو فوفانا، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو، بازیکنان خارجی النصر عربستند که برای نخستین بار در لیگ روشن عربستان به طور همزمان در ترکیب اولیه این تیم قرار گرفته‌اند و به نوعی سورپرایز برای دیدار مقابل الهلال بودند.

1961052
1961051

تیم فوتبال النصر فقط یک بار در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام پادشاهی عربستان مقابل الاتفاق از هشت بازیکن خارجی به طور همزمان در ترکیب خود استفاده کرده بود که امشب هم برای نخستین بار در لیگ این اقدام را انجام داده و البته علی لاجامی و سلطان الغنام جانشین نواف بوشل و عبدالله العمری شده‌اند.

دیدگاه‌ها