کد خبر : 1983899 | 10 آذر 1402 ساعت 22:45 | 35.1K بازدید | 28 دیدگاه

ناکامی بزرگ الدحیل قبل از پرسپولیس

شاگردان گالتیه قبل از دیدار با پرسپولیس مقابل ام‌صلال شکست خوردند.

ناکامی بزرگ الدحیل قبل از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته دهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الدحیل در فاصله چهار روز مانده تا مسابقه حساس لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس ایران، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در استادیوم عبدالله بن خلیفه به مصاف ام‌صلال رده ششمی رفت.

الدحیل که بازی را با ترکیب شهاب ممدوح، یوسف ایمن، روبن سمدو، کیم مون هوان، سلطان البریک، عمر مادبو، کریم بوضیف، اسحاق لیهاجی، محمد مونتاری، المعز علی و میشل اولونگا آغاز کرده و ستاره‌هایی مثل کوتینیو، ابراهیما باما، اسماعیل محمد و... را در اختیار نداشت، در نیمه اول ناموفق ظاهر شد و به تساوی بدون گل رسید.

1961083

ام‌صلال با وجود اینکه در چهار هفته گذشته لیگ ستارگان فقط یک برد داشته و متحمل سه شکست شده بود، در نیمه دوم نمایش خوبی مقابل الدحیل ارائه کرد و در دقیقه 64 با شلیک ناگهانی و شوت زمینی اسامه طنان از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند تا شاگردان گالتیه عقب بیفتند.

در ادامه تلاش بازیکنان الدحیل برای جبران گل خورده بی‌ثمر بود تا در نهایت این تیم با نتیجه یک بر صفر مقابل ام‌صلال مغلوب شود، 16 امتیازی و در رده چهارم جدول لیگ ستارگان قطر بماند و فرصت صعود به رده سوم را از دست بدهد.

تیم فوتبال الدحیل قطر که امیدی به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندارد، سه‌شنبه شب آینده در ورزشگاه آزادی در آخرین مسابقه‌اش در این رقابت‌ها به مصاف پرسپولیس ایران خواهد رفت.

دیدگاه‌ها